Wednesday, June 18, 2008

my fav anime!



www.friendster.com/honeylalala

ni la layout friendster aku skang,aku yg create layout ni since 3thn lpas n still xubah2 xmcm sstgh org tu ekekekeke.
kdg2 de org kata emo sbb aku taruh wallpaper ni.
oh maaf ya,sy tidak melayan emo jauh skali nk ikot budaya2 senget tuh.
kalo emo(feeling) tu mmg ar weh,sume mesti emo kan?
well,ada kwn2 aku tnye napa aku minat sgt ngan DEATH NOTE?
aku start minat deathnote bile aku ngah lepak2 ngan kwn2 aku kt mid valley,cadang nk tgk wayang,tgk2 muvie yg aku nk tgk sume da fully booked,so aku tnmpk la poster movie death note ni cam kool jer,maka aku dgn yakinnya ajak kwn2 aku tgk.
bila aku tgk,citer ni lain dari yg lain(tmbhan lak aku xtau sinopsis citer sblm aku msuk tgk)
dan kebanyakan kawan aku minat giler ngan watak L tapi aku minat gyle ngan kira aka raito yagami. aku ni maybe mcm sstgh org,xminat watak protagonis tp minat watak antagonis.
tgk la mana2 cita ,mesti aku minat watak antagonis.
watak antagonis yg paling aku admire habis ialah TARABAS dalam citer the cave of the golden roses. perh..layan sey!
betapa obsesnye aku kat death note ni sampai aku jumpa replika death note yg berharga
RM29.90,aku sggup kuarkan duit poket aku yg kebetulan tgh sengkek gyle semata2 nk beli death note tu.
till now aku still kumpul komik death note and sampai email aku pon pasal death note gak!
kira_yamagi87@yahoo.com @ kirayamagi87@gmail.com

dan yg penting skali aku ni peminat gile anime!
sape minat anime angkat tangan!!

anime2 yang aku minat smpi skang and kumpul2 komik dorg ialah
1.sailormoon
2.dragonball
3.GS mikami
4.detective conan
5.doraemon
6.chibimaruka
7.dr slump
8.shin chan
9.death note
10.etc..byk sgt!

sape2 yg minat nk kongsi citer anime best2 pm la aku!


=D

1 comment:

Airel Farhan said...

u cantik r

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails