Monday, June 9, 2008

screwed!

paham x ngan tajuk di atas?
bg aku,ia mempunyai makna tertentu.
mungkin rasa disabotaj,dipergunakan,dipermainkan atau diperalatkan?
aku juga rasa begitu.

kenapa ya?

sila cari apakah masalahnya.:

1. lesen-oh ya,katanya lesen L siap dalam masa 2 hari,tp sejak ari rabu lepas blom lagi dpt penggilan utk driving class yg seterusnya. apa ni? semester akan bermula bulan dpn,xkn la xsiap2 lagi? aku xnk amik test jpj dalam keadaan bermulanya semester! aku sudah serve siap2 untuk lesen keretaku. pleasa tolong jangan spoil!

2.gemuk yg perv-oh oh,mungkin aku seorang saja yg tau siapa dia. sejenis parasit yg suka hinggap di setiap manusia dan hanya meninggalkan kesan yg menyakitkan apabila dia meninggalkan perumahnya. aku perumahnya?ya! satu ketika dulu dan aku rasa,aku dah lama bebas dari menjadi perumahnya sejak tahun lepas. tetapi kenapa si gemuk itu juga yang masih kuingat? mungkin dia telah meninggalkan jejak asidnya sepeninggalan dia di perumahnya iaitu aku! be strong sofahani!!
p/s:oh ya,jgn slh sangka. kami tiada apa2 jenis hubungan istimewa yg anda fikirkan!

aku rasa,mungkin sbb segala jenis barang yg naik harga buat aku gila mcm ini. tapi entahla,aku rasa bosan duduk di rumah tp aku xberkeinginan mau keluar. maybe better aku melayan internet. huhu!



sekian terima kasih kerana membaca blogku yg bosan ni.

=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails