Tuesday, June 10, 2008

semester baru akan bermula! anda bagaimana?


exam semester 2 part 2 dah selesai!!
result pon da kuar..
so tinggal nk dftr subjek je..
korang da plan nak amik pe?

dalam plan aku,aku ada 2 plan utk diproposekan tok dftr subject..if xleh nk dftr subject yg diidam2kan tuh..uhuhu~

plan A
1.corporate tax 4jkdt 7nov
2.critical thingking 3jkdt 5nov
3.ko-ke(asas teater moden) 2jkdt
4.english 3jkdt 11nov
5.teori akaun 4jkdt 11nov
6.advance audit 4jkdt 14nov                                  jumlah=20 jam kredit

plan B
1. management accounting 4jkdt 7nov
2.corporate tax 4jkdt 12nov
3.critical thingking 3jkdt 5nov
4.english 3jkdt 11nov
5.advance audit 4jkdt 14nov                                  
 jumlah=18jam kredit




tapi ati aku memberat ke plan B sbb time exam pon de gap,so xpayah la terkocoh2 lg cm sem lpas,exam rapat2 nak mati..tu pon da result cukup2 makan je..alhamdulillah..

lgpon,better amik byk subjek berat sem ni sbbnye:

1. aku leh fokus utk sem ni,lgpon ati da manyak sinang woo dapat stay kolej wpon tdpt org2 yg hampeh2 namun aku abaikan demi pelajaran (cheeeewah!!)
2.kalo amik ringan2 sgt sem ni,part akhir aku kne amik berat2..so aku target nk goyang kaki jer time part akhir..hehe..so better amik berat2 sem ni..kuikui
3.kalo amik berat2 sem ni,next sem leh amik subjek lua fak ngan ko ke...so sng la idop aku..n nseb bek la aku xde paper2 prasyarat yg kne repeat..kalo x mmg naya je..alhamdulillah..even ckup2 mkn asalkan lopeh...

hurm...oh ya! masuk part 3 ni..semester 3 aku akan start praktikal! aku dh ada tempat2 yg seswai(rahsiaaaa ) msuk arini dah ada 2list tmpt aku akan pilih..hehe..so hows urs?? yg dh praktikal tu jgn nk berlagak erkkk..lalalala...

p/s=UM is one! hehe~


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails