Saturday, July 26, 2008

balik umah diz week!edisi merungut pasal wireless:P

yuhuuuu~
aku online dr umah kalini..hehe..dis week aku balik umah(lgpon rumet aku stiasa balik tiap2 minggu so aku tkot tido bertemankan momok huhuhu)
so,plan aku minggu ni nk p beli mangga power gler tok 'baby' aku smoge dia sentiasa 'dirantai' oleh aku,hehehe..
berbalik pada entry aku what? wire-less?? tuh,aku da memikirkan salah satu solution tok settlekan masalah birokrasi yg membuat aku jelak skang!
1.wat surat permohonan pembaikan(ala - ala memorandum/petition) ramai2 n mintak t/tgn dr setiap penghuni blok s1 dan aku dan zety dan berpakat nak jd wakil xpon ktorg guna dak 1st year jd kambing itam :P
2.kalo xdipedulikan jugak,aku anta ari2 laporan aduan kerosakan bia staff kolej pening(camdoh je style ni?)
3.kalo dipekak-tulikan jugak,aku nekad suoh bapak aku(bapak aku bukan sape2pon,cume jd pengkomplen terbising kat ofis kolej:P) jumpa master tros n komplen direct kat dia.bukan apa,sedangkan aku sbgai student pon dipandang remeh,kita tgk reaksi mereka lak bila parents campur tgn.mmg nmpk cm kebudak-budakan,tp terpaksa if idop sentiasa dalam keadaan xikhlas n xsenang hati.tol x?
ye sofahani! ko jalankan je plan ko ni,hendak seribu daya,xhendak seribu dalih!:P
sekian sahaja rutin harian saya yg membosankan dan saya nk tmbah lagi entry yg baru pasal topik yg agak menarik! see ya my diary~muacks!!^_^

1 comment:

Asan Taring said...

selamat berjuang...!! perangi birokrasi habis-habisan!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails