Tuesday, July 22, 2008

confusingPLUSmessy

mood today:confused&messy

aku rasa bengang n hangin tahap giler. mana xnyer,internet xde lg kt blok aku. blok lain da pakai da padahal aku pon byar sama cam org lain gax. n yang xtahannyer,bila aku nk pindah bilik ada je problem,rumet tu xpindah lagi la,ini la,inilah dugaan!
aku harap2 cepat2 la aku pindah kat blok lain,seksa weyh duduk kat blok yang xde tenet,kalo bilik kecik aku xla kesah sgt. ni dah la bilik kecik,internet xde,pagi2 mesti monyet wat bising! wargh! feel lyk want to shot each of them! paling nyampah giler bile dorang press moto kuat2 time aku tgh nyenyak tido. mak aih..mencabar kesabaran tol..arini je dh ade org press minyak moto cam nk g merempit(padahal g kelas jer tuhh) xpe2 aku lepaskan ko arini,esok siap laaa ko!
nasib aku dari dulu n sekarang xberubah2,ada je masalah yg timbul. now,aku kehilangan kawan. bukan kawan pompan yer,kawan laki. byk sgt2. yg tinggal baper ketul jer. tu pon yg btol2 anggap aku kawan. mane xnye,aku ni jenis cepat hangin,sampai ade sorang ni da xmsg aku sebab aku sound die sbb die asek merepek je. yela,aku ni da la pantang org ckp melalut2 xde point,mmg aku tengin lar. tp aku xrasa pape,cume bohsan sket la sbb henpon aku senyap jer ekekeke.
wahhhh esok aku tutorial MA ngan advance audit. selamba badak jer aku lepak bilik kwn aku main tenet. aku nk update esok la plak. tgk timing mood aku cmner lak. buhbye my diary!

2 comments:

maskedmaster said...

wahh kepala hangin rupanya u neyh ek? hahahaha

Anonymous said...

haha.. iefa, ko tgk wallpaper ko.. monyet senyum dapat aiskrim.. p la bwt eksperimen kt monyet2 kktaz nie.. ahha!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails