Tuesday, July 29, 2008

the dark knight vs MURNI =D





baru baru ni aku g tgk citer BATMAN:THE DARK KNIGHT. citer tu start dari kol 6.30,habes sampai kol 9.30 malam. ya ampun! lama giler...mmg byk la 'tugasan2 yg terbang melayang' time tu.haiyyooo.
tapi,mmg puas ati gyle la tgk citer ni beb. watak yg aku mmg impress giler for sure la heath ledger aka joker. mmg gempak giler.paling syok dgr Joker ckp "why so serious?" pas2 die toreh mulut mangsa2 dia.ciss jahat giler.sampai aku tgk watak batman ni xbest sbb xmenonjol.yg paling menonjol mmg Joker.maybe Christian Bale ni xreti bwk watak Bruce Wayne aka Batman kot? ahaks~
bila aku tgk movie ni kan,aku tertanya2,sape hero ni? Batman ke Joker? pas2 part Harvey two face ni sikit sgt bila dia jd jahat. tau2 je da join Joker. haishhh..papepon tribute to Heath Ledger.





umum mengetahui yg heath ledger ni meninggal/mati disebabkan pengambilan dadah berlebihan. selidik punya selidik rupe2nye die ni xleh kuar drpd watak joker die yg psycho tuh. ada gak org cmni yeh?
part yg paling best aku tgk dalam batman ni time batman pakai moto tayar besa bebeno nak kejo joker. aku da tahan isi perut guling2 gelak sebab tayar dia tu da la berat gyle,pas2 time die tonggang moto tuh mmg nmpk lawak nak mati. nape laaa pelukis komik dia ni leh terpikirkan idea naik moto beso gni? papepon aku kagum ngan pengarahan christopher nolan sbb berjaya mengarah citer yg berat dan berdurasi 2jam lbey dgn jayanya(even kwn aku kata boring).
papepon aku tumpang sedey kat heath ledger sbb mati katak pas menjiwai watak Joker ni.huhu~

oh ye,aku nk menyelit beberapa insiden yg menyakitkan hati pas aku tgk batman. aku singgah jap kat murni g makan2 kat situ. sdp mmg sdp. tp aku serik g sana sbb pas aku balik dr murni tuh,perut aku xberhenti2 meragam dan aku cirit birit dalam 3-4 kali. hampeh!! menghabiskan rm30 aku je..oops~hehe :P


"why so serious?"


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails