Friday, July 25, 2008

deym..!




-kerna kamu-

aku pernah berjanji dulu
xmungkin akan ragu
hanya dirimu ratu(raja:P)

dan aku ada hanyalah kamu
itu sahaja yg ku mahu
dr sejuta yg ku tau

tapi kini dia langsung kembali
dan ku saksi sgalanya kau pujai
apa lg dayanya hati ini
dan kau beri kufikir tuk ke2 kali

kerna kamu ku lepaskan diriku
pergilah bersamamu dgnnya
xpernah sesal xkan pernahku
ingin meilhat kau berduka dgnku

kerna kamu ku lepaskan dirimu
pergilah bersamamu dgnnya
yg kuimpikan yg kuinginkan
bahagia hingga akhir hayat tuk kamu...!!

kalau itu yg kau mau..

kamu ada didalam aku
aku di dalam rindu
sdg igtkan kamu 
tp dia ada di dlm kamu
yg mampu hnya 1
tp ku bkn yg itu..!

tp kini dia lgsng kembali
dan ku saksi sgalanya kau pujai
apa lg dayanya hati ini
dan kau beri kufikir tuk ke2 kali

kerna kamu ku lepaskan dirimu
pergilah bersamamu dgnnya
yg kuimpikan yg kuinginkan
bahagia hingga akhir hayat tuk kamu!

biarkan aku biar kisahku hilang
dia dtg mbuatmu sng heii..!
biarkan aku biar bisaku tenang
ini semua kubisa karena kamuu...!!

mcmnila kisah aku dr dulu n skang..tsk2...tapi xpe,aku kne happy cm faizal tahir! yeah~!

kata - kata pujangga: single is simple,double is trouble. izzit? :P

1 comment:

Anonymous said...

hoo.. but mens are made to be pair/double ;0 so trouble is somthin
dat makes ur life more fun acctually :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails