Friday, August 1, 2008

insomnia.

ciss.
arini aku xdapat tido.
takut mimpi ngeri tu kembali.
mimpi di mana seorang makhluk tuhan yang lemah hendak meloloskan diri dari makhluk tuhan yang gagah dan menakutkan.
aku takut.
aku tak nak mimpi tu berulang.
aku xnak tidur.
aku xnak hati aku sakit.

mana pompan yg suka bercakap dan peramah tu?
mana pompan yg sentiasa happy go lucky tu?
mana?
mana?
dia da hilang la kid,dia da lari.
lari dari kenyataan.
mungkin lepas 2-3 tahun dia akan ok kembali.
kau pasti kid?
aku harapla.
btol ni?
ye kot.
bila dia nk sembuh?
buat masa ni xla lagi,tunggu la sehingga monster tu xganggu dia dlm mimpi2 dia lg.
monster?bukan dia kata monster tu da pegi ke?
mmg la da pergi,tp dia ganggu mental dia.
yeke?
dah dah,g tido!
ok.
click.
bye.
.......

1 comment:

Asan Taring said...

ewww...i'm so scared.haha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails