Tuesday, August 19, 2008

coooo tea && meat term

hah-hha!

minggu ni walaupun leh la dikatakan minggu cuti sakan namun aku xdapat menikmati erti kata sebenar apa itu cuti! sbbnye,time tak cuti pon aku wat2 cuti.kuikui.

tapi boleh dikatakan cuti aku minggu ni terisi jugakla dengan pelbagai aktiviti sukaneka beraneka iaitu kenduri kawen kawan sekolah aku(pegi sekolah same2 tp sekolah lain2 :P ). die sebaya ngan aku,20 tahun tapi aku lg awet muda la dr dia tapi aku mmg terasa unsangkarable bila memandang kawan aku dah berada di atas pelamin semuda itu! yg hebatnye jugak,jiran aku yang datang sama ngan aku pon dah bertunang(bln 11 ni aku jadi pengapit,tu pon kalo aku rasa aku mmg konfem kawin pas die kawin)
tapi aku menggunakan ayat penyedap hati(yelah aku nikan takdek sape2 lg nak kat aku..ops!) dengan mengatakan yang mereka ni bekerja so senang la dpt jodoh.. mmg sinikal sungguh pemikiran aku ini. ceit.
sebenarnye aku xla heran sgt ngan kawan2 aku ni bertunang(sekali lg ayat penyedap hati digunapakai) cuma aku mungkin akan rasa bosan sket sbb xdpt la aku nk ajak dorg kuar lepak2 pasni. sobssss.

dan ari rabu ni (esok aku akan bertolak ke Sg Petani menyaksikan sedara jauh aku kawin) dan paling best nyer die tu lelaki dan hanya tua setahun dari aku. dan otak -otak  aku mulai pening  apabila aku rasa aku berada di zaman P Ramlee dimana mereka semua berkahwin awal. (atau aku yg terlalu moden?)

ye..ye..aku tau korang akan cakap aku ni xlaku. xpe2,aku xkeysa. =D

so,memandangkan cuti aku seminggu ni banyak dihabiskan dengan menjadi saksi teman sebaya aku kawin maka aku berazam untuk mula menabung demi masa depan mulai minggu dpn(ye ye jer)

dan selepas cuti ni bermula lah azab aku:

26-08-2008: midterm advance audit
28-08-2008 : midterm management accounting 2.
29-08-2008:midterm corporate taxation.



telinga aku mula terngiang2 memainkan bebelan lectureku: "zero failure".

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails