Monday, August 11, 2008

episod kebosanan 1

harini bermulalah episod kebosanan aku kembali memandangkan Feskum dah berakhir so xde point la aku nk berkeliaran cm aritu thehehehe. dan otak aku mula meligat berfikir apekah aktiviti yg ptot aku penuhkan memandangkan jadual aku nmpk cm minah xde wawasan jer hehehehe.

dan arini jugak la bermula nye makian yg indah keluar dr mulut aku pabila tengah aku lena diulit dan dibelai mimpi kering yg tak brape nak basah tbe2 aku dikejutkan dengan satu lepasan bunyi Press moto dr luar tingkap. aku yg sememangnye menunggu hari nk memaki hamun tros membuka tingkap dan menjerit bagaikan pompan mati laki(tmbah ngan rambut kusut masai ala2 rambut datin rosmah bini najib)

Aku: " oi!!!!! bisingla!!!"
dan kebetulan kawan aku pon tumpang tido di bilik aku maka dia pon tumpang sekaki memaki hamun smbil menyambung
Kawan aku: " *&^%,agak2 ar!! org lain nak tido la weiiiii!!!!"(maaf terpaksa disensor memandangkan ada kanak2 belum baligh membaca blog ini thehehe)

ape lagi,minah tu muka merah padam dan konfem dlm ati die bercadang nak bomoh aku mlm ni hahaha tros melesapkan diri di sebalik kepulan asap moto buruk die tuhhh. kali ni aku nekad,aku nak tampal notis yg tertulis " jangan gatal mengenyam nk press2 moto pg2,org lain pon ade moto gak!!" sesuai x korang rasa??

memandangkan aku da xde mood nk sambung tido dan tambah2 lak aku ada impromptu speech arini (kalau korang nak tau ni evaluation 1 ala2 MUET tp UP sket la haha) so aku bangun awal - budget nk blatih dpn cermin ttg gaya2 nk wat muka menggoda dpn examiner nti.
sesampainye kat Fakulti Bahasa & Linguistik,sume da menggelabah tggu turn. aku lagi la bertambah menggelabah dan akhirnye aku dapat B. B pon B la jgn C sudah(ni la ayat2 org yg xde motivasi dalam diri hahahaha)

hbes jer Impromptu speech aku tros bergegas ke Fakulti Perniagaan dan Perakaunan lak,ada kuiz Advance Audit la plak arini,so aku masuk dewan kuliah ngan muka rakon(dikenali sbg Ratu Konfiden) so dengan jaya nye aku dapat meniru kawan sebelah aku(berkat ajaran kwn2 aku) dan hbes je kuiz ,tetbe jer ada org luar dr PriceWaterHouseCooper dtg nk wat taklimat. mula2 muka aku nmpk segar dan tak lama kemudian dan monyok cm nenek kebayan haha. bosan gler. so,habes la taklimat dorg tanpa satu hape pon xlekat kat pale otak aku (yela time tu otak aku dok pikir ape nak makan ek? bilik aku da kemas lom?haha)

aku pon bergegas balik ngan semangat rakan muda dan pergi plak ke Fakulti Sains semata2 nak tapau makanan. setakat amik kari ayam ngan kangkung da kne cas RM3.60. aku sje tnye lg skali,kot2 akak ni slah pandang lauk aku ke,tp jwpn die ttp same. so aku telah buat keputusan yg aku xkan jejak lg Fakulti Sains pasnie. aku balik dan menikmati makanan dgn khusyk dan tawaduk dan sekali lagi mood aku mati bila berlakunye Blackout time aku tgh nk menulis Blog ni.


Damn!

1 comment:

Anonymous said...

"aku balik dan menikmati makanan dgn khusyk dan tawaduk dan sekali lagi mood aku mati bila berlakunye Blackout time aku tgh nk menulis Blog ni."

maaf.tidak mahu gelak tapi ini adalah kelakar!
aakkakakkakakakXDDD

-kudozu-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails