Tuesday, August 26, 2008

exam+puasa+merdeka?

minggu ni mmg minggu penuh kebizian dan ketensionan sbb aku de mid term exam.
study ape pon x lg. dgn kelas ganti berbagai.
huhu bosan2 (x_x).

so,dlm kebizian tuh aku ade plan / rancangan nk dibuat dalam minggu ni n dlm ms terdekat ney.

a) MINYAKsikan teater Sultan Alaudin Syahid diracun(adakah aku terkena sindrom paan?)
** padahal dpt tiket diskaun gile2 tu pasal aku g join. hehe ape guna ade kabel sieh...=P

b)MINYAKsikan filem you dont mess with Zohan(btol ke tajuk ni?)
**kawan aku ckp ade kebiruan terlampau dlm film ni..must watch! ahaks..=P

c)shopping raya sbb tkot tlmbt( e.g tudung raya && baju && kasut bla3)
**padahal mls nk bersesak time bulan pose,tkt penat la konon =P

d)teman kawan aku shopping tok parents die
**padahal duit JPA da msuk,nk mentekedarah la tuuuu =P

sekian itu shj list yg dpt aku pikirkan. huhu,xsbrnye nak puasa && merdeka!
**to memember yg ajak aku celeb merdeka,harap maaf ye,aku mls nk bgun sahur lambat sok. ahaks(budget baik daaaa)=P




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails