Saturday, August 9, 2008

graduation

ari khamis yg lpas 070808,kak sharmi grad akhirnye..dia dr fakulti sains pendidikan (cekgu tuhh) dan aku sbgai rumet terapatnye mmg sgt2 berbangga sbb berjaya mendidik akak aku menjadi org yg berguna wakakaka. arini aku ponteng kelas BAHASA ARAB semata2 nk tgk akak kesayangan aku ni grad.haha,terharu x? nseb bek kelas MA start kol 4ptg,so kira sempat la aku g sbb kak sharmi sesi pagi.

aku sampai kat DTC(dewan tunku canselor) dalam pukul 11,perh mmg ramai dah mcm ikan bilis aku tgk DTC tuh.slalu aku lalu lengang je kali ni mmg mcm kene tornado.papepon kite layan gamba dulu.:P


sape sbenanye yg grad ni?:P


sgt jeles okeh tgk kak sharmi da grad! huhuhu~

selepas melayan kerenah puteri kak sharmi,aku diajak lak makan2 kat A&W(maaf pic xde sbb muka gelojoh gile makan haha) ngan family kak sharmi.bf die pon sporting hbes even npk bit garang la. selain aku yg meraikan kak sharmi ni,parents dia mesti la ada,kak eda pon ade,kak julia,aku n ABANG dia iaitu abg Zyk.



...............dan seperti yang dijangka aku mmg ponteng habis kelas aku untuk sehari. akhirnye MA tinggal kenangan..lalalal~ ancos2..haha..bukti terpampang di bwh ni.


gaya seorang juara menjaringkan gol ke dalam gaung.:P


kami warga Malaysia. haha,ni kak eda,bestfren kak sharmi..dia pon grad selasa ni tp kat UKM laa. now die keje as engineer kat oil&gas company. gerek seyhhh~


dan akhirnya,selepas aku puas bermain boling,aku dihantar pulang oleh kak sharmi.kitorg peluk puas2 sbb syg sgt2 nk berpisah.sobsss.padahal die dok putrajaya jer..hampeh! selamat maju jaya wahai kakakku!love u damn mucha!!i yam gonna miss u!! selamat menjadi guru solehah!:P

p/s= syikin,kak sharmi tanye mana ko. lupa diri ke??lalalala~

2 comments:

Syima said...

epa buntut da besaaaaa~!!!

honeylalala said...

wot? suar tu mmg ketat lar..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails