Saturday, August 30, 2008

selamat berpuasa && merdeka!

arini aku kuar ngan kengkawan aku sebaik shj midterm tax habes sempena nk melepaskan tension pas exam..!!
nmpk nye rncgn aku hny 1 jer yg accomplish,yg len hancuss sbb aku bz sgt =D
aku hepi sbb aku bjaya mengalahkan mimie && arm dlm battle of da bowling arini..yeaay!!
lenkali nk men lg...=D
pas maen boling,round2 mid jap..n then pilih2 sushi for dinner(hehe) && not forget tacoyaki before balik...yummy sehhh~ ^-^



@ bowling @ mid ..~



nak balik pon smpat posing? =_=




tacoyaki octopus..yummy2.. ^,^

** last but not least,selamat berpuasa && selamat menyambut hari kemerdekaan!! perpaduan teras kejayaan?? nape xhabes2 tema perpaduan? xcukup perpaduankah kita sume ni?? haihhh~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails