Sunday, August 24, 2008

summary of cuti

seperti yg aku janjikan semalam,aku akan update bnda yg menarik tok dikongsi.
mengenai kenduri kahwin sedara aku d sg petani aku duduk d sana slama 3 hari 2 mlm n mmg best kat sana disbbkan kemeriahan kenduri kahwin dan aku lak incas jadi ketua pemberi bunga telur hohhoo~

sebelum aku nk berangkat pulang ke KL,aku sempat menyinggah - langgah di restoran yang aku penah promote kat blog aku ni -RFC a.k.a Radix Fried Chicken.
aku sempat merasa menu burger Herb + air mangga perlis manakala parents && sdara aku plak mengORDER cola float && coleslow(betul ke aku eja ni?)

kesimpulannya,rasa produk tempatan ni berbeza dari KFC yang da lama bertapak dlm industri permakanan ni. byk gak kelemahan yg perlu diperbaiki:
a)pekerja semua perempuan dan aku xnampak lgsung btg hidung laki kat dalam RFC tu.so service agak lambat.
b)coleslow dia rasa semacam dan berbeza sgt2 dr coleslow KFC. pendek kata,xsedap.
c)roti burger xberapa sedap disbbkan rasa cm xcukup masak.


tapi aku mmg kagum ngan RFC sgt2 sbb sume produk dia guna dr sykt induk dia,sos cili HPA,air mangga HPA,roselle dan cola pon dr HPA. sng kata RFC ni xmenggunakan produk luar. complete.

kelemahan mungkin berpunca sbb RFC ni baru nak mula,so ade la yg xberapa sempurna d mata dan byk perbandingan dibuat disbbkan RFC ni menyamai KFC. tp papepon aku bangga sbb kaum bumiputera pon mampu nak wat produk sdiri tnp brgantung ngan produk lain.









1 comment:

Zwan said...

a)pekerja semua perempuan dan aku xnampak lgsung btg hidung laki kat dalam RFC tu.so service agak lambat.

klu dipadamkan beberapa perkataan ayat ni jd cm lucah skit

perempuan-btg-laki-service haha .. eh..lambat pn mgkin blh masuk skali kot haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails