Sunday, September 14, 2008

alkisah selendang && tudung!

arini aku online dr umah (maknanya aku balik umahle) dan aku nk menyatakan rasa riaknya bahawa arsenal menang besar dengan mengalahkan blackburn 4-0.. big applause to ARSENAL (bunyi background riuh bertepuk tangan)
dan aku ingin menyatakan rasa simpati(sbenonye padan muka) kpd MU coz tersungkur malu di tapak kaki LIVERPOOL 2-1.. yes!! puas ati aku.. mesti lg puas if tersungkur di kaki ARSENAL..pasti aku bersorak riang!(jgn marah MU fanz,nk wat cmne kan?)

semalam(sabtu) sekali lagi aku g Jalan TAR kalini ngan family aku.(cuba korang bayangkan dua hari berturut2 ke Jalan TAR ibarat berjalan di atas treadmill OSIM 2hari tanpa tutup suis..mmg leh tercabut kaki aku dibuatnye) dan aku telah kalah dengan godaan nafsu (sekali lagi) setelah tergoda dengan tudung2 cantik di Butik ARIANI(berhadapan JAKEL-sponsor cari menantu tv9). sape2 yang minat selendang/tudung,aku sarankan gi la ke butik ARIANI ni..mmg lawa! lagi satu-BUTIK HAJABA,BANGSAR VILLAGE. kalo nk murah Jalan TAR pon leh dpt,tp kalo nk kualiti dan kepuasan(tp korang kena la berkorban wang ringgit) aku sarankan 2 butik ni.

actually aku baru berjinak2 dalam bidang perselendangan ni.. bererti aku hendak mengubah imej aku kpd lebih ayu dr biasa. tp maaf la,aku xdpt upload pic sbb aku malas nk upload kt pc umah ni..lambat!! dan lagi satu.. tontonlah BUSANA kat tv9,mmg berguna,tips2 bertudung dan shopping2 utk muslimah mmg sgt2 menarik.. dan minggu depan aku nak 'berburu' lagi.. di SILK CENTRE di Ampang Park!!

kalo aku rajin aku akan upload pic. sekian mekaseyh!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails