Monday, September 8, 2008

kasut aku hilang! sape curik!

damn.. o0ops..semekom..hehe..
aku tatau la nape laaa diz week byk tol perkara yg menensenkan aku..
dgn midterm test advance audit td aku hentam kromo je(pdhal soalan bocor dh dpt) malang nye aku dikejutkan ngan beberapa insiden yg menyiat2 hati ku ini (ceeewah!)

kasut aku hilang!! baru hilang tadi!! uwaaaaa..sobsssss..~


didapati hilang: kasut coklat b.u.m equipment skull printed.

peduliklah korang kata kasut aku walaupun bernilai rm49.90,kasut ni mmg byk nilai sentimental kat aku. tambah2 aku bli kasut ni bersama sum1 special yg dah xspecial.. ahhh sedeynye! T_T

ceritanye gni,aku basuh kasut tu setelah sekian lama aku xbasuh kasut tu. n den aku pon basuh la kasut tuh n sidai kat pagar dawai. after dat slps aku perhatikan monyet keje dok jatuhkan kasut aku,aku pon letak la kat ampain belah belakang blok aku sbb sng kena sinaran matahari.
keesokan harinya(hari ni ler) aku nk g amik kasut aku,kasut aku hilang!! xkan monyet curik kot? agak2 la monyet curik sepasang. paling busuk pon amik sebelah jer. ni yg wat aku marah ni.
aku dah pergi cari kat blok2 yg disyaki namun xberjumpa akhirnya. maka terpaksalah aku menyatakan "goodbye bebeh" kpd kasutku. uuu sedeyyy~

setelah berbincang ngan kwn aku,ada beberapa pihak yg disyaki:-
a. cleaner
b. tukang sapu sampah
c. penghuni blok aku jugak
d. org luar
.
.
. berat hati aku nk tuduh monyet tuh amik!! mcm xlogik!!

yg aku herannyer,di bulan pose gni pon ade gak yg sanggup mencuri. asal ko leh tlpas sdgkan kawan2 ko terikat hah? ciss.! xpe2..aku doakan sape2 yg menyarungkan kasut aku ni,aku xhalalkan dan kaki ko kudung @ CAGU pas pakai kasut aku!

**p/s: sedey...~ uuu~

2 comments:

Rizdiahk Nahraf said...

takpe2,tanda raya nanti ko dapat kasut baru la tu

Fudhail said...

cian ko..
member aku buja pon baru hilang kasut..
kat masjid india..
kejap jer..
gi amek wuduk..
naik jer atas tgk kasut dah xder..
aper nk jadik la..
kasut kene curik bulan posa kat masjid lak tuh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails