Tuesday, September 2, 2008

sayangku sara nina ismail

haiiyohhh..
aku baru perasan bile aku bukak minah ni nyer blog,die wat mende yg aku tagged kat die..
&& suprisingly the tajuk is my name..tharunye~^.^ weee~
&& aku notice kat lasssst entry die:

P/S : Kepada Miss Honey Lalala.. Saya tidak pernah menolak pelawaan anda untuk buat reunion. Saya juga tidak pernah mengutamakan boyfriend saya apabila anda mempelawa saya keluar. Cuma saya di Melaka dan anda di Kuala Lumpur. Sampai hati anda.. Saya sedih.. Hancur hati dan buah dada ku..

apekah? memula aku konfius,bila aku baca kat entry blog aku,baru aku pasan! ceit,makcik ni leh lak terasa kat entry aku di-TAG di point no 12..haha..lawak la kamu ni sara oi..
bila masa laaaa cek cakap ang utamakan boyfriend? im stating bout my fwen yg lain la..absolutely not my 5ikhlas's fwen..tp fwen lain.. hehe,tp ofcoz xsentuh sal class kite yg hawt n havoc tuh...

so kpd miss sara nina aka makcik horny,jgn la majuk2 lg syg,ko ni perasan lebey sgguh, tergolek2 hindustan aku baca statement ko nih. ala2 ina kne putus ngan mawi lak. wakakakasim!!
=D camat berpose && kite bakal adekan reunion bulan pose ni. tp xtentu lg tarikh bile. ask edot yeeee.


**p.s: mmg ada kaitan ngan yg hidup,tp xde kaitan ngan ko la sara. ahaks! rindu ko!=P

1 comment:

Rizdiahk Nahraf said...

kawan ko pakai silikon..takjub dan menakjubkan..sampai hancur..ishk..ishk ishk...balasan tuhan la tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails