Sunday, September 7, 2008

tensi!

minggu ni mmg minggu yg menensikan aku sangat2.. xtau nape,di saat umat islam berpuasa(skema la plak) aku rasa cm aku xpuasa tp aku puasa. apekah mksudnya? =P

well,mmg byk perkara yg buat mood aku mati sejak 2,3,4 menjak ni.. nk tau nape? aduh..rase noob sgt!

1. exam yg berderet2.
** first n foremost of coz la exam yg slalu membuatkan medula oblongata aku tersumbat ntok merembeskan cecair..(pedulikan) dan aku rase minat aku nk blaja da berkurangan. bak kata pakar ekonomi,utiliti marginal pembelajaran aku dah berkurangan!

2. private problems.
** well,aku rasa org yg xlyk ntok aku bergaul bersama dtg balik dan berlagak2 smbil menghantar mms aka2 mini me(austin power) dan menyatakan bahawa beyonce knowles dia lebey menarik dari aku. perlu ke aku nk tau? (sape yg xpaham buat2 jela paham) dan aku mula mengumumkan perang badar ke atas beliau sambil membalas mms berteknologi canggih yg memaparkan pic superimpose aku bersama brad pitt(apa ini?) dan akhirnye dalam pertempuran badar itu pihak aku menang tanpa sebarang penalti.(begitulah masalah aku,sgt2 complicated smpi korg mesti xpaham)

3.sesalanku
** mmg byk perkara yg aku menyesal dalam making decision in my life ni. 1stly,aku rasa akulah insan paling malang ditempatkan di blok s1 KKTAZ di mana hanya aku seorang sahaja student CEA dan kawan2 aku plak disebarkan ke blok K1 dan k2. cuba korang bayangkan,bagaikan pesalah yg dibuang daerah lagaknya. terasing dan terpinggir. ibarat melukut di tepi susu cap gantung. 2ndly,sekali lg aku merasa malang berada di kolej ini apabila (skema sioot) internet di kolej ni ibarat nk kne penampo jepun ngan aku. ngan esemen berlambak leh lak wat hal. xpe,bulan pose xleh mencarut. ciss!

4. assignment menimbun.
**
ha ni lg 1,aku pon xpaham nape aku dilahirkan sebagai seorang manusia yg suke sgt wat keje last minit?? adakah aku sejak azali disumpah begini ataupun diri aku yg sebenarnya suke berfoya2 tanpa memikirkan azabnye?

kesimpulannye,aku xleh nk atasi masalah2 yg menyebabkan ketensian aku ni. mungkin aku lebih suka mereka hidup ibarat parasit yg lame2 leh wat aku terbunuh akibat medula oblongata aku pecah.(apa ini??)


sekian.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails