Saturday, November 1, 2008

exam itu sgt besh. besh ke?


*orang lain sibuk study nak Final Exam,aku lak sebuk online. mmg hampeh!*

awal2 lg aku mintak maaf sbb mungkir janji kat diri sendiri yg aku akan update blog pas FINAL EXAM. tp aku update just ntok jadual final exam aku jerkkk.. hoho 0_o

Critical Thinking - 5 Nov 08

Management Accounting II - 7 Nov 08

Bahasa Arab - 10 Nov 08

Corporate Taxation - 12 Nov 08

Advance Audit - 14 Nov 08

....BALIK!!!........

mmg terbaekk la schedule exam aku.. cantik je flow.. sbb aku yg mmg nak exam jarak2.. sng sket nk fokus 1 mende satu mase!!

1st of all, aku nak minta maaf awal2 kat sume org yg penah tersentuh hati kat aku ke,terjatuh hati ke,terangkat ke,tersakit hati ke.. minta maaf byk2.. doakan final exam aku kalini ibarat makan nasi lemak yg takde lemak (apakah??) .. 

kesimpulannyer,aku nak korang doakan aku smoge dpt jwb exam dgn gemilang dan cemerlang !! hahahaha.... aku akan mengganas selepas final exam.. tgklah korang... muahahahhaha...

7 comments:

HanZ said...

erk...all da besh...caiy0k2!!

agzamry said...

good luck untuk kita sume sume

Hilman Heall Zainal said...

good luck !!!!

wish me luck too k.

utk paper nan satu sajo,

takut leka lak coz rasa mcm ringan,

takut je jadi malas study,

akusiktauk said...

gud luck!

Anonymous said...

cemerlang, gemilang, terbilang.. wish u all the best..

Anonymous said...

cemerlang, gemilang, terbilang.. wish u all the best..

Hazzy Ishak said...

sumtyms exam ni besh gak taO.ngee
all da besh ya!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails