Monday, October 6, 2008

oh helmet...!

disebabkan mata aku maseyh segar + cargas,maka aku nk menceritakan pasal bnda yg berlaku pg td waktuh aku nk g class speaking td.
aku bertolak dr umah(ayah aku anto) kol 9lebey cmtuh sbb class kol 10.
dan arini aku pose(xberniat nk menunjuk2) ttp disebabkan perot aku yg kosong tuh berbunyik2,maka aku rase nk termuntah(sbb masuk angin yer) tambah2 bapak aku tgh drive time tuh.

budget nk suruh bapak aku tlg antokan tors ke klas,tp bila dipikirin buku text eng ada kat bilik,kang membebel lak Dr Mohana tuhh~
aku pon mintak ler bapak aku anto ke kolej 10.
sampai2 aku pasang bedsheet,landing tidow sampailaa kol 9.45 am
bangun2,jam aku lg satu tunjuk kol 10.05 am,pe lg,tekexut katak ar aku,tros siap2 sumbat buku dlm beg tros g kat skuter aku.

sampai2 alangkah tergamamnyer aku helmet aku da barai!
mksdnye,isi dalam helmet aku yg tok letak kepala tuh da tade! tinggal mangkok keras tuh jer!
naseb baek ade helmet lebey tp buruk ar!(T_T)
pergh,nseb bek aku mangga motor ney,ak rasa kalo xmangga maunye dicuri la moto aku tuh sbb aku tinggal moto tu kat kolej memandangkan cuti seminggu.

xsangka helmet aku jd mangsa!
geram geram geram!
sape yg curik tuh aku doakan ko xselamat!
eeeeiii nape laaa byk sgt pencuri kat UM neyh! terdesak ke tersedak makan kueh raya byk sgt?xC

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails