Monday, October 6, 2008

unwell = ponteng?

lokasi strategik sekarang: di rumahku syurgaku
masa: 10.58 pm waktu tokio =D
mood: sgt malas tetapi mau rajen! apakah? abaikan jerrr=P

minggu ni aku telah memonteng beberapa kelas,antaranya kelas Corporate Taxation dimana aku sgt sengal dengan subjek ini,Bahasa Arab pula dimana aku sgt2 lost ngan bahasa ini.


aku dpt meneka yg korang sure nak ckp aku keracunan makanan sbb byk sgt melantak musim2 raya ni kan? jawapannya TIDAK!!


aku terpaksa ponteng atas sbb kesihatan yg melanda sebelum raya lagi. malas aku nk citer saket hape. byk penyakit tol haku neyh. xpe2 yg penting hidop lagi ngeee.
tapi yg memeningkan pale haku ialah aku ade 2presentation dlm minggu neyh! presentation MA ngan Tax! deym!
yg xbeshnyer Tax tuh xsiap slide lg,MA da siap tp xbincang lg sbb haku maseyh di rumah! huwaaaa!!~


aku harap smoge penyakit haku ney cpt sembuh sblm sabtu neyh. nape eih? rahsie...ngeee!
doakan aku sihat kayh!

p/s: pasal citer yg aku janjikan tuh,akan muncul sat noo... otak nak membina ayat tgh keletihan. zZzZ..(*_*)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails