Monday, November 24, 2008

berakhir sebuah debaran..


muka aku time ni siyes penat. dah2 jgn nk komen lelebey.!

aku bangga menjadi org Jawa. nape? sbb org Jawa ni rajen. perasan? siyes aku xtipu. bukan aku nk kata aku yg rajen. orang Jawa yg rajen. aku org Jawa? mmgla. tp aku xkata aku ni rajen. org Jawa la! hahaha..

Mane xnye,kat kg aku yg Klang ni jer kalo wat kenduri pape,mesti nk jemput org kampung wat rewang2,xpakai katering tuh! pastuh umah konfom la bersepah ya amat. dapor penoh ngan org kg. aku watpe? tlg letak bunga tlor n keje2 sng je la...=P

malas nk cite byk pasal org Jawa. korang watla research sdiri. hahaha. xpuas ati g blog org len.=P

bertarikh 23-11-2008,akak sepupu aku selamat diijabkabulkan di msjid dpn umah kat kg aku ngan skali lafaz jer.. ops.. laki die bukan org Jawa@Klang,org Batu Kurau,Perak.

time aku menulis ni,pukul 10.49 mlm,baru kol 8 mlm td sampai umah aku kat k-heLL nih. sampai2 je aku kemas2 pe yg ptot,masak2 dulu(rajen kan?=P) pas2 baru ngadap tenet. nipon adeq aku da memekak2 kt blakang ni. abaikan jerk!=p


minggu dpn,29-11-2008,aku jd pengapit tok akak sepupu aku tok bertandang ke umah pihak laki kat Batu Kurau,Perak. One thing yg aku nk tau:


1. Btolke kalo anak dara jd pengapit ni,lambat jodoh?

2. Btolke kalo anak dara jd pengapit ni,ilang seri pengantin kalo kawen nanti?

atau.. sebaliknye?

sape2 yg prihatin nk bg pendapat kat aku,komen2 la ek.


oh ya,30-11-2008 lak,aku jd pengapit kawan baik aku,Nora. maknanye straight 2 hari la gamaknye aku jd pengepit@penyemak kt sebelah pengantin bersamaan makan lauk2 pengantin. Nyum2..=P
kalo aku rajin,aku tayang pic. Kalo rajin tahap Max,aku upload sume. kalo tahap min,seketol 2 jela.

tp skang tahap min. tataplah 2 pic ni je ek.

adios!

ktorang ngah praktis nk naik pelamin. aku bg pihak laki,kazen aku ni pihak pompan. lalala~

5 comments:

aizul said...

phewwitt jadi pengapit..jgn kepit ok!~ haha

Miss Hazzy said...

cewahhhh~! ada can nek plamin ar lau cmni.ekekeke

missy.hunny.lalala said...

aizul: jgn kepit... so kne kangkang ker?XD
hazzy: hehe.. aminnnn!!=P

Hazu said...

lucah gile komen u kt aizul tu haha ..kangkang dan kepit la hehe

u berdebar ? mcm u plk nk kawen hehe ,esok pg tu ..kakak sedara jalan mengangkang tk ? hehe ..

missy.hunny.lalala said...

eyuu.. ish3..lucah2..hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails