Wednesday, December 10, 2008

aidiladha ku..

selamat hari raya aidiladha @ bahasa kasarnye selamat hari raya Lembu!=D

aidiladha da melepas aku baru nak update. xpe2,at least aku ingat gak dr xhengat kan? hurm,aidiladha aku kali ni xde beza ngan yg sebelum2nyer,dan cam biase,aktiviti aku

1. sebelum aidiladha :

a. tolong mak masak rendang ayam (tolong jer)
b. wat bizi2 kat dapur ( masak resipi sendiri,xpe,mak aku bg lesen dah =D)
c. selebihnye layan sinetron pas2 ngadap internet
d. joging? malas arh.. aku nak layan Mutiara&Sutera Maya,haha

2. selepas aidiladha :

a. pagi2 lagi mak aku kejut suoh solat sunat aidiladha. aku ni kalo org kejut lambat,aku bangun pun lambat. sudahnye,terlepas.
b. kemas2 umah,konon2 ade org nk dtg beraya.
c. mak pegi surau tolong2,aku dok umah tolong makan rendang.=D
d. dah kenyang,layan tido jap.
e. sejam kemudian,masak nasi ( konon2 akak misthali)
f. layan tenet,sinetron sampai mak aku balik.

kesimpulannye, hari itu xubah seperti hari - hari biasa.

tambahan:
nape aku x g surau tolong2 ek? sbbnye,dulu2 aku penah ikot mak aku g surau,pas2 mata aku tertancap kat seketul daging(of coz daging lembu,xkan daging kucing lak) yg baru fresh disembelih.. dan tbe2 daging tu 'bernyawa'! (maksudnye berdenyut2 la).. dan aku tetbe ngeri xpasal2 dan sejak tu aku x g dah. oh ya,aku ni mabuk darah,xleh tgk yg sembelih2 kuar darah ker,kaki berdarah ke,hidung berdarah ke.. sure lutut aku longgar. nape? aku pon xtau.!( tapi ade pengecualian gak,jangan tanye! =P)

eh,aku dah berjaya wat pegedil yg sedap ngan try and error sekali je. nanti aku tulis. chow!

oh ya,terlupa nak ucapkan sekalung tahniah buat Nurul 'Izzah kerana beliau baru sahaja selamat bertunang dalam minggu lpas xsilap.. hehe,jgn mrh ye,saje nk kepoh2..=P semoga kekal dr jinjang pelamin hingga ke anak cucu&& akhir hayat.. amin..=)

4 comments:

Anonymous said...

dik.
asik makan jek
hahahaxD

-kudozu

Honey Lalala said...

tau xpe. xlama lg gemox ar sy. ngeeeee

aizul marcello said...

ahhaha slamat gemuk ye!~

laki cikgu kimia said...

salam aidiladha!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails