Friday, December 5, 2008

Hari Ini Dalam Sejarah Part 1

Aku Bosan. so aku saje je nak menambahkan entry2 kat blog haku sepanjang cuti alam semesta niy!

hari ini dalam sejarah [tok aku jela] :

1. adek haku berhenti keje setelah 5 hari je keje kat wrapping counter kat Jaya Jusco Maluri. penat katanyer! kalo da malas tu malas gak! hahaha!! kutuk adek xley blah!*kelmarin JJ Member Card Day,patotla!*


2. haku decide xmoh makan nasi setat esok! mula bersarapan bijirin sahaja. no nasi lemak hoke! kena fit badan balik before bukak sem! must do it! =D


3. nak menghabiskan deretan novel2 kat umah haku. lom lagi tmasuk novel yg mak haku pinjam kat Ampang Point tuh! dr tido bek layan novel! ade sape2 nak rekemenkan novel best2? tapi aku lg ske Ramlee Awang Murshid nyer novel! =)

4. haku xkeja @ wat pape aktiviti time cuti niyh. mmg unsangkarable!!. slalunye haku MEMANG keje time cuit g niyh. tapi... wat masa ni,haku tertumpu ngan memburu tempat Praktikal tok blan 5 ni! dan.. dok umah! baek sungguh anak encik Sakroji nih! =D

eh,nak p lipat baju sat la. chow!

1 comment:

Anonymous said...

sume novel by sophie kinsella mmg bez..
espcially can u keep a secret..
owh yea..
novel by alexandra potter pun bez..
aku nk bli me n mr darcy..
asyik habis stok je..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails