Tuesday, December 9, 2008

TAG jiwang banget!

aku diTAG sekali lagi dan izzah adalah tukang TAGged nye. dan TAG ni sgt menarik kerana sgt2 laaa jiwang dan bunge2! nape aku kata jiwang? sila lihat butiran TAG di bawah! dan.. peraturannye adalah~

Peraturan tagged cukup mudah :(aku kopipes je izzah nye ek!)
1. Jawab dengan penuh ikhlas dan “berperasaan”.(aku xreti nak berperasaan,haha)
2. Biar ada hubungkait yang jelas antara soalan dan jawapan.(xnak bleyh?=p)
3. Perlu menjawab tagged aku dalam masa 5 hari. (sehari sudeyh!)
4. Perlu mentagged orang lain selain AKU!!(baik!)
sudah paham?


kesimpulannya,aku xbrape mematuhi peraturan tag no 1&2. maka,no 3&4 je aku bley wat. kalo xpuas hati sudeyh! =D

1.Di manakah jejaka/ wanita idaman anda berada?
jejaka idaman: mestila ade kat bumi niyh! territory mane? haku xley gtau! =D

wanita idaman: yg tgh menaip ni la! kuikui..ngeeeee =P

2. Dia tahu atau tidak anda menaruh perasaan terhadapnya?
MESTIla tau.. kalo xtau.. wat2 je tau.. haha..


3. Sejak bilakah anda menaruh perasaan tehadap dia?
sejak bila - bila.. haha..


4. Pernahkah anda memberi isyarat kepadanya?
haku ni pelik sket.. aku bg isyarat kat diri sendiri jerk.. haha..


5. Kalau ada, apa bentuk isyarat yang anda berikan?
u go straight.. dont belok2.. (baca dua kali,mesty paham nyer!)

6. Aspek manakah padanya yang membuatkan anda meminatinya? ( Bentuk Tubuh? Pekertinya? Sikap Caring nya? Rupanya? )
ekceli aku ni pemilih orgnye.. aspek? macam2 kot.. kata pemilih kan.. nak pakai lame beb.. so,aku da dapat pe yg aku pilih.. hasilnye,memuaskan! (macam pilih produk kosmetik la plakkkk..haha)

7. Apakah perasaan anda apabila melihat si dia?
wat masa ni,lom berdepan bermata lagi.. so aku xleh nak komen pape hokey!


8. Sekiranya aku menjadi si dia, aku akan menerima diriku kerana …… (abiskan ayat ini dengan jumlah minimun 30 patah perkataan.)
aku rasa bnda ni cam xlogik arrr.. so aku malas nak jawab!!


so,haku nak TAG:
a. kak edhaku -chan!
b. aizul marcello
c. syimamoto
d. zulhatfi


-sekian maseyh! kalo xpuas hati ngan jawapan haku,sila emel haku utk lebey informasi..haha..-

1 comment:

ed haku-chan said...

adeh!!! kono tag laie!!! gle jiwang tak hengat soalan!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails