Thursday, January 8, 2009

akhirnye.. fuh legalega! ^_^

bersyukur daku ke hadrat ILLAHI bila arini aku dpt notis yg paling best + syok didgr - maka dengan sukhacithanya beta menabalkan bahawa tenet bakal diperbaiki dan fortunately arini dah OK! yosssshh.. aku harap berlarutan laaa sampai cuti final yer.. xsanggup daku merempat rempit di bilik farah lagi~(malas nak naik tangga)

dan terima kasihlah segunung ganang aku ucapkan(maaf salah birotata-bahasa) kepada pihak2 tertentu yg telah mencampakkan haku ke blok S1 @ dikenali sbg blok Santubong 1 setelah 2 tahun jd penunggu setia di blok K2 @ Kenyalang 2. korang telah mengajar aku satu benda yg best :-

- bagaimana menahan sabar tatkala assignment berlambak sedangkan internet tiada di bilik sendiri.. maka,tumpanglah ke bilik kawan2 anda tanpa segan silu. sharing is caring. -

motto terbaru KKTAZ =P

memandangkan xde idea nk hupdate entry baru.. bg daku sedikit masa tok memikirkan hape yg perlu haku hupdate! 

dan xlupa juga,aku nk mengucapkan selamat kepada entry haku yg ke 110! (apakah?)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails