Tuesday, January 13, 2009

blog stalker

setelah bermacam2 bnda berlaku kebelakangan ni,akhirnye aku berjaya gak menunaikan janji kt ego-chan haku,akhirnye haku dpt membasuh beliau dengan kacak dan berkilat!(maaf kak eda kerana mengguna nama belakang anet,kalo panggil babyEGO ade yg muntah2 lak dgr)

tadi haku baru je pas men'stalk' blog2 org dan aku tertarik ngan satu blog ni. kalo korang masuk,mesti korang tertarik2 sampai xleh nak menolak. aku sarankan kpd paan sbb die kalo bab2 melaser org no 1. idop paan! =P

http://silaserazwanali.blogspot.com

oh ya, skang ni aku join projek kolej - Malam Gemilang Sepuluh KKTAZ. sape2 nak sponsor? kalo sponsor transport ke,duit ke lg bgus.. benefit kpd yg sponsor projek ni,aku kan publish kat blog ni. hoho.

eh,lupe plak ade meeting MGS mlm ni. chow!

p/s=aku masih sentap sbb paan membuatkan aku jd outdated tentang status terbarunye yg single tu. cet!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails