Saturday, January 17, 2009

pilihanraya Kampus UM.. Kepala B*bi??


pilhanraya kampus UM dah bermula lama dah.. mcm2 ragam yg haku lihat dalam tempoh ni.. dan rumet haku pon baru je balik dlm minggu ni. oh ye,rumet haku berjaya membeli something yg bleh dikatakan berbaloi laaa dengan 17.5 pound tuh. ape die? next entry haku habaq na.. sesi penyerahan lom berlaku lg.. ngeeee =D

berbalik pada Pilihanraya Kampus UM,slalunye tiap2 tahun member2 haku akan tanya,"weh,ko sokong mane weh? Pro-M ke Penggerak Mahasiswa?" Untuk pengetahuan anda,Pro-M ditukar dari nama asalnya Gagasan manakala Penggerak Mahsiswa diubahsuai dari nama Aspirasi. Besela,tahun baru,imej baru,nama pon nak baru kan? "Aku sokong mana? ne ley bgtau weh.. UNDI ADALAH RAHSIA"(baca dalam nada iklan marilah mengundi di RTM satu ketika dulu...)

tp ade je yg masih xbaru2.. mentaliti sstgh org yg aku labelkan tahap lembu (kang aku ckp lebih2 bahaya lak.. lembu pon lembu laaaa kan?). semalam 16 Januari 2008 bersamaan hari Jumaat UM dikejutkan ngan penemuan KEPALA BAB* di Surau Akademi Pengajian Islam UM (APIUM). cuba korang bayangkan,kol 5 pg,ngah nak bersolat tiba2 ada kepala BAB* kat atas bendera PAS. Apa ni?? Agak2 ar.. mmg biadap dan )(*&&^%%$ sungguh!!

dah la letak atas bendera PAS.. mmg kuang ajar!!

dah la ari Jumaat yg mulia diorang p letak,org nak sembahyang Jumaat lg. aku hanya mampu mengucap panjang dlm keadaan yg sgt2 laaa marah! tahun lepas kes bakar membakar,tahun ni letak kpala bab* dalam surau APIUM,tahun dpn nk wat pe lg??

xdapat nk tuduh sape2 sbb bnda ni dirancang ngan teliti sampai xde sape2 yg tau.. dan Jabatan Siasatan Jenayah(JSJ) dah dtg wat siasatan.. kita tunggu dan lihat!! masih haku xlupa lagi insiden tahun lepas melibatkan surau jugak,tapi di Kolej Kediaman Ke2 UM dimana surau tuh diconteng2 menggunakan cat dgn ayat yg sangat2 biadap. (aku dh delete lak pic tu) 

kesimpulannya bila nak mula musim pilihanraya ni ada je fe'el2 yg langsung xmenunjukkan keintelektualan seseorang. bukan nk tuduh dalangnya mahasiswa,tapi nape time PilihanRaya Kampus ni la nk wat bendalah ni? xke rasa satu Konspirasi? dan ni satu Penghinaan thdp Umat ISLAM tau x?? kalau dpt tau sapa org yg wat tuh.. aku nk dia sangkut kepala binatang haram kat leher die,pastu pusing satu UM! %^&** punya org!! (terpaksa disensor kerana carutan yg sangat tinggi peringkatnye)>=(

semoga dalang disebalik kejadian ni dpt dikesan! ALLAHUAKHBAR!!

**nak letak nama binatang ni pon haku geli tau!** 

4 comments:

a.n.y.s.s said...

euwww.
truknye ek..
dalam surau lak 2..

Miss Hazzy said...

kuang ajaq (versi penang)@@%#%$%%^&*^*&^*

*tuut

Irine Nadia MaRceLLo said...

adehhhh..1st time ngk kepala al-babiun iteww depan2 camtuhh..tatottt..ngeee

Anonymous said...

erm.. so dah dapat taw sape yg wat ke?? kalu la org islam dorg tui2 mlampau.. xingt ke tuh umh Allah S.W.T.. tapi cmne lak kalu bkn islam..tapi nk larikn motif so dy letak skali bndera PAS... then org pkir tu dri pihak aspirasi kn.. ade sape2 ley trgkn x ape yg sbenarnya tjadi??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails