Saturday, May 23, 2009

aku tetiba insaf

sehari selepas insiden tersebut, aku mula memakai selipar.. haih~

setelah tragedi tersebut, aku mula FOBIA nak menunggang motor. nak tido pon asik dok teringat2 insiden jatuh moto tuh. adakah ini dipanggil TRAUMA? ~_~

bapak aku da xbg aku bwk moto da pasni. tpkse la berhimpit2 cm nasi impit kat monorel+LRT Star pasnih! demmmmm~

dan aku mula berpikir2, kalo aku dah 'pergi' time 2, sape nk jaga keluarga aku? adik2 aku maseyh kecik lg. dan kalo aku ditakdirkan 'pergi' dalam keadaan begitu,sape nk angkat jasad aku? sape yang akan kapankan aku? mandikan aku? melawat aku? haish ..~_~ mak aku pesan,setiap ari kne sentiasa taubat, sng tok bekalan kalo esok lusa mati..~_~

kalau aku ditakdirkan tiada di dunia ni, adakah korang @ kawan2 akan maafkan segala kesalahan lalu aku? adakah korang akan mengingati aku? ish emo lak huhU~

dan lagu ni ditujukan khas tok sape2 yg membaca ni.. hehehe..

Andainya aku pergi dulu sebelummu
Janganlah kau bersedih hati

Andainya aku tiada lagi di sisimu
Janganlah kau memencil diri

Bayangkanlah masa-masa bahagia
Semasa engkau dan aku
Bermesra di langit biru
Di waktu kasih berpadu

Andainya engkau pergi dulu sebelumku
Mestikah aku hidup melara
Andainya engkau tiada lagi di sisiku
Mestikah aku kecewa


haha xley blah!;P

p/s: thx kpd kengkawan2 yg xputus2 amik berat ttg aku pas insiden nih. ada gak org sygkan aku rupenye. :) syg korang sgt2 :-*

4 comments:

Syima said...

alaaaaa i da xleh naik egooo~ >.<

missy.hunny.lalala said...

takat pusing2 pandan mewah leh laaa yang! i xnak risikokan u lak.. bia i mati sorang2 xpe :)

Rizdiahk Nahraf said...

err...nape ko tak heboh kat aku??? kan aku teman ko paling caring ttg nyawa ko? kerana nyawa ko bernilai RM100 bagi aku hahahaha

Miss Hazzy said...

pasni kena blaja etika bawa moto ngan sopan santun ek...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails