Wednesday, May 27, 2009

do u smell what makcik is cookin'?


harap mahap! haku sangat2 bz skang ni.. terase lame gak laa xhupdate blog ni~

sebenarnye aku ngah 'busy mode' mengaudit subsidiary UHB iaitu Uda Mall S/B.. so paham2 jerla,aku xde kt meja haku yang besar & lebar tu. ish, riaknya ko Sofahani!

tp bukan tu yang aku nak citer,selaku auditor yang xlaku nih, td aku sedang giat memfotostet Findings2 kat mesin fotostet. sudah tentu la mesin fotostet takkan mesin basuh lak. terasa bodoh lak wat lawak xbodoh ni.(nota: Findings tu ibarat isu @ bnda xkena jumpa semasa wat audit)

namun, deria rasa aku yang satu ni ibarat hampir2 lumpuh pabila ade sorang makcik cleaner ni(perhatian: tiada niat hinaan disini). keje makcik ni mmg kutip plastik yg ade sampah cm kertas2 whatsoever laa kan.

sekali die lalu tepi aku.

guess what?

aku nk pengsan!!


aku xtau la makcik tu da xmandi baper lame dah. tapi sekali die lalu ngan angin bayu, bau die,pergh.. mencucuk2 idung aku siot!!

pastu makcik tu masuk lak dalam bilik yang ktorg wat audit tu, pergh, berkepam bau tu dalam bilik tu! aku ngan kak Masita dah menahan jer..

oh makcik, tolonglah mandi walaupun kamu penat bekerja. saya pon penat bekerja. nanti saya adiahkan Ridsect..opssssss Downy kat akak eK?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails