Friday, June 26, 2009

cerita bergambar

hari ini aku kena buat record audit finding. hari ini juga Kak Masita xdapat datang sebab demam kura - kura. maka tinggal aku seorang sahaja yang perlu menyiapkan laporan ini. T.T. tambahan pula, mood aku tiada disebabkan hari ini, Michael Jackson meninggal. so aku nak berkabung hari ini (alasan)

aku tiada laptop. maka aku membuat muka kasihan seperti ini di hadapan bos aku.

"Bos,saya xde laptop. Laptop kat rumah pon mati kena influenza A(wtf?)" sambil wat muka cute seperti ini;

bos pon ckp " Baiklah, awak amik la laptop saya ni, laptop baru lagi ni. Saya pon xpakai lagi laptop ni" kesan tersentuh hati melihat betapa kasihannya saya ini.

"wow! laptop bos bau kedai la!" kata saya. "dah dah.. g wat report tu," kata bos setelah mengetahui aku memuji laptop tu ada makna. ;P

alamak.. report nak wat pe ni? kak Ita pon xde.. arghh.. idea,idea,marilah kau! eh,tgk video blue pon bagus gak ni. bos bukan tau pon. miahahaha. (tanduk - tanduk nakal muka kelihatan)

wahhhhh.. blue nye video ni! heeeee korang pikir ape hah?? >:D

akhirnya, selepas puas melihat video blue,tetap mengantuk juga. maka tidur lah aku tanpa apa - apa hasil pada hari ini.

peringatan : gambar tiada kaitan antara hidup dan mati. juga bukan mengenai aku. aku hanya mengikut arahan Usop Selam dan filem pendek terbaru beliau - Sembulu berbulu- bulu.

keadaan sebenar : aku sudah menyiapkan 3-4 baris keje howkeyh! aku xcuri tulang. aku pekerja baik. lalala~;P

hari ini Michael Jackson @ nama Islamnya Mikhail ( correct me if im wrong ) meninggal dunia pada hari Khamis di US. Punca kematian beliau disebabkan sakit jantung. kita kehilangan Raja Pop yang sangat2 bernilai. may him rest in peace. (hukhuk sedeyh)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails