Friday, June 5, 2009

Deli - O

meskipun minggu ni aku leh iktirafkan minggu paling 'jiwa kacau', namun aku membusykan diri aku bagi mengubat hati yang lara ini. eceyhhhh.. haha~ arini aku ada dating ngan kawan aku.. opps.. jgn slh paham, pompan ye :D kalo laki xleh publish kat cni, haha( ade ker masalahnye?)

lokasi: Delifrance, Sg Wang Plaza.(betul2 belakang opis aku)

suasana di Delifrance(sebut: Deli-ferrans) :D
wah,sgt romantika D Amor!

kelihatan dua sahabat baik gila bergambar,hoho~
wajah2 pekerja contoh ;D

atip baru dpt gaji, sbb tu dia belanja makan mahal2,haha.. mekasih ye! ;)

demmm! hancur diet aku tip, makanan sume menyelerakan!
tadi ada sepasang kekasih marah2 waitress sbb makanan lambat. laaaa rileks la, dah ramai customer kot,bwk bersabar cam kami leyh x? hehe. tlupa lak, ni tempat keje lama aku. sangat2 nostalgia walaupun hanya 3 hari sahaja aku bekerja di sini! :P

mekasih tip kerana sudi menjadi kaunselor xrasmi aku td, nasihat anda amat berguna! :D
pasni aku dpt elaun aku blanje ko plak yer, tapi versi murah sikit la ek.. lalala~

2 comments:

aduka said...

addei.. leh knyg ke mkn mende2 cenggitu.. hee..

=P

missy.hunny.lalala said...

leh jer.. jangan makan banyak2,kang obesiti lak, gemuk giler sampai nk bawak bdn pon xlarat.. hehehehe..XD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails