Wednesday, June 3, 2009

lessons for today

hari ini aku xwat pape keje langsung. atau dlm erti kata lain aku telah mendapat memo ini :

SESI PERBINCANGAN DAN LATIHAN AUDIT- BUSINESS PROCESS MAPPING FOR INTERNAL AUDITORS

ini bermakna sepanjang-panjang hari ini aku xpayah wat keje audit! yeay~! makan cam biasa, FOC for the whole day(jimat duit aku).

bos wat2 bz je tuuu..=P

sesi pagi sebelum lunch agak kemengantukan, keseluruhannya teori dan 99% adalah apa yg aku belajar dalam paper IA(CAEA3211). tapi nyawa hidup balik bila minum tgahari! =D

sampai ke sesi petang.. kami diminta membuat mind mapping. dan ianya adalah benda yang telah aku pelajari sewaktu Tahun 2 dahulu - Accounting Information System! =)
dan hasilnya:


aku,kak ita dan mira bergaya bersama hasil kerja.
masing2 berbangga dengan kertas kerja yang sudah siap -jawapan kami paling terbaek dr group En Ramli! =P
dan siap ditampal dalam bilik kami! wohooo..~

lessons for today:

1. Internal Audit
2. Accounting Information System(versi refresh balik!)
3. kerjasama!
4. kan best ari2 cmni, leh makan free ari2!! =P

eh,esok ada Hari Anugerah Kecemerlangan anak - anak UDA. yaaaayyy! makan free lagi! =D

nak balik~ byebye~!

p/s: sekalipun kau da delete pe yg ko tulis,aku akan ingat sampai bila2 apa yg kau pernah tulis. bak kata ko," sekali aku marah,sampai bila2 aku marah" .aku xkutuk ko,aku xganggu hidup @ rumahtangga ko dan jauh sekali nak memalukan ko sedangkan aku tau banyak perkara memalukan pasal ko dan aku sebagai sedara sesama Islam menjaga aib sesama saudara Islam. what to do? biarlah Allah yang balas. sedih d hati ni tuhan je yg tau. persahabatan yang selama ni penah terjalin hancur sama sekali. Nobody's perfect. im not ustazah or angel dan aku mmg xperfect. stop for today. titik.

LESSON FROM THIS CASE: "the surface might be deceive, u shud look into the deep."
and thanx to dira for this word - "if you say good n beatiful things, it shows that you have such a beautiful heart" =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails