Sunday, July 5, 2009

Arjun Rampal

Sabtu lepas aku tgk Panggung Sabtu kat tv3. xpernah2 tgk sejak pas skolah + tamatnya zaman kegilaan SRK(shah rukh khan), tbe2 je ati ni berminat lak tgk cte Yakeen tatkala lepak melepak di Pusrawi di samping mak & family aku. dan dengan yakinnya pon aku tgk la cter ni.

tiba2 aku minat lak kat Arjun Rampal. (sori SRK,kamu da tua sgt)aku mmg dah lama minat pon kat mamat ni. tapi baru aku perasan ke'hot'an beliau dalam citer ni. adakah aku minat hindustan balik? tettttt~

enjoy diz vid! luv it damn much!bapak HOT Arjun Rampal! sorry dear! =P LOL

cerita hindustan ni xSAH kalo xde babak atas bukit,tukar2 baju.. yang xtahan ngan klip ni, siap pakai sari lg kat kawasan salji. xsejuk @xmandike? hahahaha =))))))



sedikit sinopsis- seorang wanita curang(priyanka chopra) yang bercinta dengan pemuzik dan membunuh suaminya(arjun rampal) dan mereka kemalangan di kawasan perbukitan. kekasih wanita tersebut kehancuran teruk diwajahnya dan hilang ingatan dan dioperate supaya berwajah suaminya utk menutup bukti pembunuhan itu. apa kesudahannya? youtube2 sudeyhhhh =P

pengajaran: jangan curang2, setia pada yang satu. buat baik dibalas baik,begitulah sebaliknya =)

8 comments:

aduka said...

mnt idustan cite lama2 je..
hahahaha..

=P

missy.hunny.lalala said...

tau xpe~ =D

wawan said...

sememangnya arjun rampal tu hensem..hehe!

ed haku-chan said...

Arjun rampal mmmmmggggggggggg hensem...berjuta kali hensem dpd shah rukh khan...heheheh!

missy.hunny.lalala said...

haha.. tau xpe kak!! sgt2 hensem.. da la dlm klip ni die jambu gilers!

JuLia d BuBbLes said...

cett eda. xsedar diri dulu sape jugak yg suke SRK!!

ape kes ni curang!

btw SRK pon dh makin howwtttt okeh. sila bandingkan beliau dalam baazigaar/ karan arjun ke dgn beliau dlm om shanti om. hahaha

p/s:arjun rampal hensem,di akui. tp menari x sebest SRK. hindustan is all about dancing. lalala

Anonymous said...

anda tak ajwab soklan saye di komen entri sbeelum ni

sape tu arjun rampal?
miahahhaha~


-kudozubaik

missy.hunny.lalala said...

arjun rampal adalah lelaki kacak dalam arena bollywood..hehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails