Saturday, August 8, 2009

august babies!

walaupun sudah 5 minggu kuliah bermula, mood honeymoon aku masih lagi xhilang2. terasa cam newlywed lak. ahaks! ;p
no la, cuma otak ni masih belum lagi memberi reaksi sepantas kilat untuk melakukan sesuatu dengan waras. mungkin minggu depan aku akan lebih serius! >:/

berbalik kepada tajuk entry ini, aku dengan setinggi lafaz nikmat sykur alhamdulillah(eh memanjang lak) hendak mengucapkan(dah ucap pun)...

teng teng teng...;p ;p ;p
SELAMAT HARI JADI
ke 22 tahun kepada 2 gadis comel ini :

~Yus && Arm~
::3 august is Yus's but pre b-day for Arm::

lokasi: McD ss14
masa : 3 august, 9 pm onwards


aku, kmay, bada && daya wakil 12th
lily, aida wakil 9th
naim wakil outsider~

exam console telah jatuh pada birthday date Arm. what a stress! but...
we still having fun after that! =D
(lihat? aku masih lagi berfoya2) T_T

tarikh: 8 August, 4.15 pm onwards

dan kami pergi ke tempat ini:


3 manusia ini sememangnya sgt gemar bergambar =D

selesai bershopping, satu aktiviti wajib yang aku akan buat jika bershopping di IKEA :

dengan memakan ini
*
*

nampak macam currypuff biasa kan?
ini currypuff yang PALING SEDAP pernah aku makan!
sape2 yang penah g IKEA mmg WAJIB makan ini!

kenapa ya?

* 1 keping RM1,1/2 dozen RM5.50 (murah,berbaloi)
*currypuff ini mmg BESAR!
*isi currypuff ni sangat unik! ada isi kentang(cam biasa) + TELUR! --> SUPERB!

so, sape2 yang g IKEA aku sarankan sila lah mencuba currypuff ni. Arm && Farah pon suka! =D

cadangan asal adalah untuk membeli jag, tetapi telah tergoda dengan set cawan 6 gelas RM 4.90, pengepit makanan RM3.50 dan hasilnya, jag tidak dibeli. misi gagal! T_T

akhirnya,pulang dengan wajah girang bersama birthday girl!

::BFF Forever, XOXO::

tekun mendengar good girls go bad. leighton meester, u rawk!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails