Sunday, August 9, 2009

Virus dimana - mana!

as usual, tiap2 minggu aku akan balik rumah disebabkan mak aku baru lepas operate. so aku telah menyandang tugas sebagai 'weekend chef' kat rumah ^_^

dan kebetulan, maksu aku cuti seminggu memandangkan UMP* telah ditutup kerana kes h1n1 dan beliau hanya makan minum dan tolong mak aku memasak di rumah. dan sabtu ni dia bersedia untuk pulang kembali ke tempat pengajiannya. sobs~ jumpa kejap je =(

maka, aku telah diberikan amanah untuk menghantar maksu aku ke Hentian Puduraya.

*UMP= Universiti Malaysia Pahang.

kami sebaya ! tapi aku kena panggil dia Maksu! ;p
Bakal Akauntan + Bakal Engineer = ^_^v

tiba di Hentian Puduraya.

langkah berjaga - jaga mesti diambil! *_*

dengan kuasa bulan, transform!!

ting~!

Hentian Puduraya penuh sesak, umat manusia amat ramai walaupun Uda Holdings telah menaiktaraf Hentian Puduraya. ^_^v

disebabkan kesesakan inilah, macam2 penyakit boleh tersebar. h1n1 mmg menakutkan sekaranG!

maka, sila ambil langkah keselamatan seperti kami. kami sudah memakai Mask ini.

anda bila lg?

sedikit tips:

1. Pakai Mask.
2. Basuh tangan sentiasa dengan BERSIH.
3. Jangan rajin merayap di tempat sesak dalam tempoh ini.
4. kalo demam+selsema, cepat2 g cek kat doc!



mencegah lebih baik dari mengubati *kredit tis word to nabilah*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails