Saturday, October 17, 2009

bersabar

haish.. memang bersabar sangat2 sekarang ni..

korang pernah alami x keadaan dimana apabila korang nak bekerjasama dengan orang lain tetapi 1% kerjasama pun xdiberi?

aku sedang alaminya.. aku beri mesej, emel, kol.. sume xjalan..

xkan nak berjaya sorang2 kot.. tapi aku tau dorang mmg spesis xleh tgk spesis aku berjaya..

dan spesis tu makin ramai di UM..

1 Malaysia la katakan.. haish..

dan aku xtau nak menghadapi ari selasa ni..

hantam sajalah.. T_T

any suggestion to overcome this problem??

3 comments:

Syima said...

report sudeh. style ktorg kalau ko xnak wat keje xpe, tp name ko xdela dlm group.

Chaireel Azizee Mohamed @ Ayub said...

sabo2...mmg macam tu la kat mane2 pun...

Honey Lalala said...

syima: bukan pe, susah sgt ke nk bg kerjasama? masing2 nk berjaya kne la cooperate~

ayub: hurmmm..~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails