Friday, October 23, 2009

Jejak ber Kasih?



baru2 ni aku menonton teater bertajuk Obsesi anjuran Pusat Kebudayaan UM di Dewan Bahasa & Pustaka bersama rumetku, zax, omel & iqram untuk memberi seribu satu sokongan yang tiada tolok bandingnya kepada mamar selaku Gadis Dakwah pada malam itu & kak nurul selaku AJK Publisitu yang terlibat dalam projek ini. dan cuba teka aku jumpa siapa pada malam itu?

kawan baik aku zaman matrix! Amy!!!

what a supriseeeeeee...!! ibarat berada dalam rancangan broadcast live jejak kasih, kami menjerit2 excited kat situ sampai berjaya menarik perhatian org lain di situ. ahahahhaksssss...;p

siyesss lama gila aku xjumpa dia since masing2 wat haluan sendiri lepas kuar matrikulasi, aku masuk UM manakala dia pulak masuk UTM.. namun teater obsesi telah berjaya menemukan kami berdua! thanx kepada teater obsesi dan tulang belakang yang menjayakannya!

sempat lagi kami bergosip2 waktu menonton teater bersama. yang pasti, kawan baik aku ni da meletopppp & chanteqq dari aku! ko makin vogue noXX!
hahahaha.. aku rindu gila zaman matrix, durhhhhhh ;(

papepon,teater Obsesi pada malam itu terbayekkk! cuma watak Utama xzip seluar, mmg membawa histeria kepada semua penonton terutamanya gadis2, tp yang pasti bukan aku kayh! ;p

BFF forever!!XOXO

sinopsis Obsesi: Duan merupakan graduan lulusan kelas kedua teratas telah menjadi penganggur sejak sekian lama dan mengalami tekanan maha hebat di sekeliling beliau sehinggakan beliau bermonolog seorang diri. ibunya pula menyangka beliau berlatih berlakon dan membiarkan beliau berlatih. di dalam dilema duan mencari pekerjaan, beliau kehilangan kekasih dan terbiar dalam dunia kegelapan cipataan beliau..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails