Saturday, May 22, 2010

Bebudak zaman sekarang baru nak up memang cenggini ke?



budak zaman sekarang, belajar TAK MINAT, tapi tahu nak bercinta je.
oh ya. budak zaman sekarang ni merujuk kepada lingkungan umur sebelum ambil SPM.
darjah 1- tingkatan 5.

Pelik sungguh!
apa yang bestnya bercinta sambil pergi sekolah-naik bas sekolah-masuk kelas-balik dating-sms bagai. mai stori kat akak sikit nih meh.


mode: cuba nak menyelami jiwa ronggeng budak remaja zaman sekarang yang penuh dengan kecanggihan techno(logy)



pi.es; Zaman skolah dulu akak bercinta gak. tapi waktu tu hp xde. xmampu nak beli. takat kol telefon rumah,gayut2 kemudian bila mak datang terus letak. Paling canggih pun pakai email. tu pon belum komersial. Friendster ala2 semput jer.

Zaman sekarang? Apa susah? SMS,MMS,Video Call sudah..! pas2 tup2 dah kuar video .3gp. FTW!

lu pikir ar sendiri. xperlu explain lagi kot?

2 comments:

Fay Nana (Cik Fana) said...

bebudak zaman sekarang. konon itu modern namanya. alahai...

Ery Farieha said...

sbr kak sbr
tu lah bezanya dunia skrg
sudah hampir kiamat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails