Wednesday, May 5, 2010

Job Hunting Bebeh! part III

seperti yang dah dijanjikan aku akan tunaikan mende yang aku nak cakap ni...

ok kawan2,kepada sesiapa yang xdapat kerja lagi.. ada berita baik kepada Job Hunters sekalian!

JobsDB.com Career Expo 2010


klik pic di atas untuk redirect ke page JOBSDB

Date: 7 - 9 May, 2010
Location: Hall 4 & 5, KL Convention Centre

Time: 10am – 7pm



  • If you have pre-register, please bring your Acknowledgement for Speedy Access

  • If you have yet to register, please bring your e-resume for registration

  • so korang dah tau ye apa yang perlu buat? Jom serbu ramai2 ke sana ok?
    p.s:kalo jumpa aku kat sana,tegur2 la ye..:-)

    oh ya,aku dah pre-register tok career fair ni,kiranya aku dpt masuk lane express berbanding orang lain yang datang tanpa wat pre-register dulu.. apa lagi,jom kawan2,kita pre-register,pas2 print dan tunjuk bukti pendaftaran tersebut ok..=)

    camne nak prereg? korang masuk website JobsDB.com.my dulu,daftar akaun dan ada iklan pasar career fair ni,trus klik untuk wat pra-pendaftaraN!

    Antara Big Company yang ada di sana ialah Maybank,Media Prima,Toshiba,HSBC,OCBC,Tv3,CANON,RHB,PLUS dan banyaaaaaak lagi! ;-)

    papepon,kepada rakan2 UM yang dah dapat kerja,sekalung syabas dan tahniah diucapkan..semoga korang semua sukses dalam alam pekerjaan dan dapat mencapaikan Job Satisfaction yang tinggi di sana ok!

    dah kali keberapa dah aku wat posting pasal Job Hunting, bila lah rezeki aku nak muncul ye? ;)(doa3kan aku ya!)

    Sekian Saya,Sofahani melaporkan dari Blok D,Kolej Kediaman Raja DR Nazrin Shah,Universiti Malaya. :D

    No comments:

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails