Wednesday, May 26, 2010

org lain dah konvo,die pon nak jugaaaak! :D



wah! aku dah nak konvo! cam xpercaya je! pejam celik pejam celik 4 tahun aku berjaya lepasi sepanjang di UM ni. Syabas kepada diri sendiri! :D

oke,kepada semua pelajar UM yang dijangka konvo pada bulan Ogos ini,sila ambil perhatian!!


Sesi merembat jubah - Rabu (28 july) (830am-1pm ATAU 2pm-430pm)
Sesi Ulangkaji/Latih Tubi a.k.a Rehearsal - Sabtu (31 july) (9am)
Sesi Berkonvo Secara Riang Ria- Khamis (5 aug) (petang)

adui,kalau dah kerja,nampaknya aku kena amik cuti tanpa gaji la kan?

Pic kenangan menyambut rakan baik berkonvo. Wah,giliran aku pulak yang pakai jubah ni! Yay!

pi.es: harap2 FESKUM tahun ni lagi meriah dan banyak barang2 menarik yang dijual. bole cuci2 mata sambil beli2 barang! ^_^

siapa nak tangkap gambar aku konvo? Siyes aku tengah mencari-cari ni!;D

Rerakans dipersilakan datang ke majlis konvo aku! Nak bungaaaa besar oke? ;P

sebarang info tambahan akan diupdate dari semasa ke semasa. Thanks to dija!

maklumat lanjut,lawati http://umconvo.um.edu.my/

1 comment:

Norul Malakiah Sidek said...

waaaaaaaaaa cgrats!!!! konvo tomei2 ye

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails