Wednesday, June 23, 2010

Join Kontest Yuk! ;)

Da lama xjoin tag dan yang paling penting, aku xpernah join kontest yang dibuat oleh mana-mana pemilik belog. Sebabnya,aku akan tau kontest tu wujud bila pemenang dah disebut. kesian kan? T_T tapi kalini,dengan tiada niat nak mengharap hadiah,aku saje suka suki nak join ini kontest!

Kontest ni dibuat oleh rakan blogger yang memang sekian lama wujud di barisan link blog aku sebelum kontest ni dibuat. Kan Rina kan? :D

Ok,malas nak bebel dah,ikot task pe yang Rina suruh!

1st step- letak banner kat sidebar korang- DAH

2nd step- Letak kedua-dua link di bawah di link list korang -DAH

3rd step-Buat 1 entry berkenaan dengan contest ni dan letak sekali kedua-dua banner tadi dalam entry. -DAH

rinastories



rinawardrobe



ehem-ehem,testing suara jap* okeh kakak-kakak sekalian,adek adek dan abang2 sume,arini saya telah menyertai kontest yang telah dianjurkan oleh rakan belog saya iaitu Rina,dan tujuan utama beliau berbuat begitu ialah untuk mempromote belogshop beliau manakala tujuan utama saya ialah mempromote diri sendiri,belogshop beliau disamping memenangi hadiah yang ditaja oleh beliau :D

Melihat kepada belogshop beliau,cik Rina kita berniaga baju2 yang comel2 dan menepati citarasa anak2 muda remaja masakini(ceh ni puji ke hape) :p dan sempena mahu memperkenalkan belogshop beliau,maka lahirlah kontest ini! :D dan saya begitu bersemangat hendak memberitahu yang saya join kontest ini! Mari join ramai-ramai! :D

4th step- Tinggal kan link post korang di ruangan komen bawah ni -DAH

Optional step- add rina kat facebook -Rina Blogshop, Jadi follower rina - DAH(agak2 dapat BONUS MARK x?) :p

dan dengan ini,saya menamatkan entri ini dengan ucapan wabillahitaufiqwalhidayahwassalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.. =)

1 comment:

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

hehee boleh jadi promoter kat Giant nih hehe :p

thanks joinlucky draw rina

gudluck tauu!~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails