Tuesday, June 22, 2010

JPA ohhhh JPA..!

Rasanya mesti korang sume perasan nape belog aku tiba2 xdapat nak bukak kan? hehe..maaf la yek! Disebabkan tiada benda nak update,maka baik sahaja aku tutup belog ini buat sementara waktu.. dan hari ini,aku buka kembali untuk memberi ruang kepada berita penting iaitu KHAS untuk pelajar tajaan JPA!

hati ini sememangnya panas membara bila surat tu bertarikh 1 Jun tiba di rumah pada 17 Jun. Dua minggu setengah masa diambil untuk menghantar surat ini,padahal rumah aku kat Kuala Lumpur je,haii,jauh nya Putrajaya-KL sampai makan masa berhari2.. Dan yang paling menyakitkan hati ialah, kena lapor diri 30 hari selepas tarikh surat tersebut.. Jadi.. sila kira berapa hari yang tinggal untuk aku persiapkan untuk melapor diri..

ikotkan hari ini, tinggal 9 hari sahaja! 9 hari oke!

Hari ini aku cuba menelefon pihak bertanggungjawab untuk menjelaskan kekusutan yang aku hadapi ni.. hasilnya, telefon xberjawab! dering2an lagu sahaja yang diberi! (*&&^%

Dan terima kasih kepada Aminah kerana menjelaskan kekusutan tersebut.. sila baca di sini ye,malas nak kopipes.. =p

nantikan cerita baru di entry lain~ :)

pi.es: terpaksa ambil 3 hari cuti sepanjang tempoh bekerja - cuti setelkan hal JPA(xsure nak ambil ke x), cuti ambil jubah konvo dan cuti konvokesyen! 8-3= 5 hari cuti yang tinggal dalam tahun ini! :( xsukexsukexsuke!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails