Monday, September 13, 2010

Raye oh Raye oh Raye ~~,


Assalamualaikum semua.. Pa Habaq? Dah lama sesangat aku xhapdet belog ini. Nak kata busy kerja,orang lain pun kerja gak! Nak kata xde story,berlambak story sampai aku dah nak terlupa nk tulis nih. Ha.... mungkin sebab aku malas nk menggunakan papan kekunci untuk menaip2.. kan best kalo cakap teros muncul je kat kibod ni? ade x gajet camtuh? Plisss belikan! =D

Ok,tengok tajuk pun da tau kan? Malas nk taip,korang nengok jela pic raya aku tahun ni. Xsemenggah pun. Baju 4 pasang je (je ko kata?) tapi sempat bergaya 3 pasang je sebab malas nk iron baju banyak2 sekaligus membasuh baju banyak2. Ye,aku kurang rajin,tapi tidak pemalas. :-p

bersama Kak Yatie merangkap sepupu sepipit
Ish,terasa Kak Yatie lagi glemer dari aku nampaknye.. Xleh jadi nih!
Kat Padang Jawa
Tahun ni aku mentransformkan diri menjadi Orang Java kerana tahun ni turn balik Klang. So, merayau2 laaa aku dengan sedara mara pergi bertandang2 ke rumah sedara mara.. Ari Raya Pertama bertandang satu kampung. Nenek & Atuk kena tinggal sebab diorang kena jadi Tuan Rumah. Kesian xdpt join! hehe..

Raya Kedua pergi Jauh sikit, ke Padang Jawa,Sri Andalas, dan merata2 sampai la ke Putrajaya.. Kesimpulannya,kaki aku nk tercabut hasil ajakan merayau2 ke open house oleh sedara mara aku yang kaki merayap nih..~ =_=''

Raya Tahun ni dah rasa lain ar... wuwuwuw.. Sebab pe yeh?
  1. Kena bagi duet raya..Kopak kena kapak!
  2. Tahun ni tahun last dapat budget Baju Raya..Tahun depan.. Yillek!=(
  3. Cuti sekejap je.. Esok da kene kerja.. Hapeda.. nape kerajaan xkasi cuti lama2? Puasa kan sebulan,kasi la cuti sebulan..=p
  4. Plan nak diet tergendala..gara2 bukak pose makan macam Godzilla.. adesh..
Sebelum menutup tirai mengarut di petang raya ke 4 ini,ku hidangkan pic2 menarik untuk tatapan anda..(padahal dlm fb aku ade je..exaggerate je lebih aku ni =p)

Bersama Atok & Nenek.. weeee~

Bestnye jadik budak kecit..Xpayah pegi keje.. g audit luar..*eh pe aku ngarut ni*
Bersama sebahagian sepupu sepapat yang gila2.. sape willingness nk jadi ahli kitorang dipersilakan..=p
Kami sekeluarga mengucapkan Selamat Hari Raya! =D
pheee hess: insyALLAH aku updet stori basi berkerak aku waktu graduasi nanti eh..tengah tunggu gambar sebab aku berjaya lesapkan dalam cd..ngehehehe..
malas nak watermark pic ni..sape curi pic aku,kudung kaki @ tangan k.. hahaha.. siyes ni..


DENGAN INI, SAYA MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN KEPADA SEMUA RAKAN-RAKAN DAN KENALAN DI BLOG INI ATAU DI LUAR BLOG INI K.. MAKAN KUEH RAYA JANGAN TAMAK2.. OH YA..KALO DE WAT OPEN HOUSE AJAK LA K..:-)

EXCEPTION: HACKER BLOG AKU TAK AKAN DIMAAFKAN.. YOU KNOW WHO U ARE..

1 comment:

saya_arief said...

padang jawa ea..
macam penah ku sampai ke citu...
;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails