Monday, November 15, 2010

apabila niat berblogging disalah ertikan~

Salam semua! Hari ini minggu ke dua aku bekerja di tempat baru. Tapi,bukan pasal kerja aku nk ulas di sini. Tapi pasal entry ini(klik) yang aku buat dalam bulan lepas. merujuk pada ayat pembukaan a.k.a opening di entry tersebut, aku telah membuat ayat yang sangat metafora dan sinis,namun xbermakna aku menyindir siapa-siapa terutamanya rakan aku. nak2 rakan yang baru aku pulihkan persahabatan.

Biasalah,entry aku ni kan sekadar suka-suka, sindiran sindiran kan penambah perisa. Macaaaaamlah xpernah baca majalah hiburan kat ruangan Cik Gayah dan Miss Joyah tu. Ha, camtula kekdah nye konsep belog aku ni.

Mungkin aku yang cepat perasan atau aku alert. Apa yang aku nk sampaikan, sepuluh jari dipohon, minta maaf andai terasa. tiada niat nak sindir,perli-perli sapa, dan entry tu LANGSUNG TIDAK TUJU KEPADA ANDA. ni kes cepat terasa lah ni, aku tuju kat tang lain, hat lain tu pulak sentap. Adoiyai.

Raya korban dah nak dekat. Mari lah bermaaf-maafan ya? (:

gelak sikit? heeee..


p/s: susah rupanya menulis blog ni. banyak hati pulak terasa,tembak orang lain,orang lain pula yang terasa! ^^

khusyuk membaca blog ini. siapa benci MLM baca ini!(klik)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails