Saturday, December 25, 2010

Keluar Stesyen-2

Bersambung kembali di entry ini.. Ya.. Hari kedua, masih di Queensbay dan alhamdulillah, dapat menghabiskan kerja dengan pantas dan jitu! :-p

Dan seterusnya bergerak ke Seberang Perai dan hampir2 tersesat jalan kerana ketidak efisienan Google Maps. Oleh itu rakan-rakan, jika mahu berjalan jauh,sila lah beli henpon yang ada GPS ok! Serius bagus! Tapi jangan laa GPS yang berbayar, ambil yang install sekali RM30 tu je, Garmin xsilap aku.

Tiba je di Seberang Perai (SPC), terus buat kerja! dedikasi bukan? :D


Habis kerja cam biasa lah, 6 petang dan check in pula di hotel Sunway Seberang Perai. Alhamdulillah, breakfast di hotel ni jauh lebih sedap! :D

roomate berjimba di luar, tinggal aku sensorang. Layan Bintang Kecil je la. :D

Malam tuh, tido xlena. disebabkan aku ni penakut sikit, aku letak segala luggage aku kat katil sebelah. takot pulak kang ade 'benda' lain tumpang tido. Mak takut nox!

Perut lapar berkeriuk,tetiba rasa gatal tangan pegang buku ni; 
hambekkk kau!!

 

beger je RM22.00! Kalah Properity McDonalds! T_T

petua: lainkali tapow je makanan bungkus kat luar,bawak balik bilik. murah + sedap! tapi roomate aku xmakan malam. sobsss.........

nampaknya makan jelah potato chips + apollo layer cake nih. T_T

wuuuu.. malam2 tido sorang2! nak je aku ajak bellboy teman aku main pool kat lobby bawah! :p

Next station : Ipoh mali...!! :D

p/s: sebelah Hotel Sunway Seberang Perai ada Sunway International Shopping Mall. Boleh tahan gempaq seyh!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails