Sunday, December 26, 2010

Keluar Stesyen-3

Waduh.. sampai 3 episod aku wat entry ni ye.. xpe2.. meh aku pendekkan citer.. sebenarnya banyak lg aku nak merepek,tp tunggu next entry la yekkk..

Tiba di Ipoh agak lama jugak la, memandangkan bertolak dari Seberang Perai ambil masa tersangat-sangat la panjang, ditambah dengan kesesatan jalanraya, menjadikan kami tiba di Ipoh pada pukul 2! Keje xabis wat la jawabnye.. dahla berdua dengan colleague aku,kalau bertiga dalam sehari leh habis..

Tapi kan, Ipoh ni actually kecik je kawasan dia,tapi aku macam fening2 sikit la, sebab bersimpang siur jalannye..

Dan disebabkan kelambatan kami, maka keje pon habes lambaaaatt. Tapi menyempat gak aku nak gi Greentown Mall! Malangnye.. xberapa best,sebab xbanyak kedai dan barangan yang dijual sume sama.. Takde idea ke nak jual barang lain bang? kiri kanan gerai henpon.. atas gerai baju2 n tudung... boring!!

Dan kalau nak tau, kalini bukan check-in kat Hotel Sunway lagik.. This time di Tower Regency Hotel & Apartment.. Peh,wa cakap lu.. memang superb ar! Design macam kondo!

pintu belah kiri tu pintu masuk,pintu belah kanan tu pintu bilik air! Bilik air die.. memang terbaik la! Luas! Leh masuk empat orang dewasa! Hahaha =p

dalam wardrobe tu ada bathrobe.. memandangkan aku ni jakun dan kampung sikit, aku pon eksyen la semalaman pakai bathrobe tu! hehe..;p

suasana malap.. mau tido time ni.. memang romantik abes ar! nak honeymoon pon memang tepat ar!

Lapar lagik.. saje gatal2 usya menu kat sini plak.. Agak murah laaaa berbanding Sunway Hotel.. Tapi tetap sayang duit.. makan jajan jela.. ;p


dan malam tersebut xboleh tido... sejuk ya amat! entah kali ke berapa aku & roomate aku terbangun sebab sejuk giler. tido pakai sweater+selimut pun xleh tanding kesejukan bilik tu! Macam peti sejuk wei!
At last.. rupa2nya.. ada suis utama yang menutup aircond tu, itupon baru sedar waktu pagi2.. adui!! sengal!

Apsaaal la Tower Regency xde aircond remote control? kan aku dah tido xlena! huh! =(

bergambar sebelum pulang...

bye santa joget! :p

-the end-

p.s: lagu peberet aku skang ialah nelly-just a dream!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails