Monday, January 31, 2011

Kad rosak! Dan esok TAK CUTI!

Kalau esok semua orang dok beryahoo sana sini (bukan yahoo messenger ye kawan-kawan) esok cuti, aku tidak cuti ye ESOK. ESOK KERJA. dan, memandangkan bos aku ni menyambut Gong XI Fa Cai, maka kami mengikut sama lah bermood raya cina seperti beliau. Tapi tidak apa, lusa CUTI!
yeyyy.. leh wat passport ari rabu ni memandangkan RABU pejabat BUKA!

Dan, arini sememangnya ari yang tak best kerana kad id pekerja aku rosak. Maaasyarakat, belum dapat status 'confirm', kad pulak dah jadi faulty.

Wei kad, ko sengaja nak tunjukkan aku xreti jaga ko kan? Belum confirmed dah buat perangai, cis!

Dan malangnya, akak HR punya lembab macam siput khinzir, aku dah isi borang pukul 2 petang tapi sampai kul 6.30 masih tidak siap! Alasan : Tak ramai kerja hari ini. Pape je la akak ku. Terpaksa lah aku amik kad ari isnin depan. Mencik!

Ok la, sebenarnya aku rasa benda ni random speaking je,merapu meraban. Tapi nak post gak. Haha. :p Baideway, aku dah ubah header aku. Xcantik mane pon,tapi tak se-HORRIBLE semalam. Terimas kepada Picnickdotcom! (:

Ok, kepala dah sakit mengadap skrin dari kol 9pg sampaaaaai la sekarang. Jadi,ayuh tido! 


ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZz (mode: esok kerja di Hari Wilayah)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails