Sunday, January 30, 2011

O mak kau terkejut aku!

seryes aku tahu mesti bila korang browse belog aku lepas tuh korang terbeliak bijik mata tengok eh besa nya banner minah ni nak tunjuk muka dia ke hape :p

baidewai aku tahu banner ni nampak korang rasa nak berdiri tegak pastuh nyanyi lagu "inilah barisan kita" sebab nampak agak patriotik di situ. (-_________-)
sebenar benarnya aku dari tadi mengadap pc ni dari petang sampai sekarang semata-mata nak wat banner tapi hasilnye ni je!!BUROKKKKKKKKKKKK!!!!! esok keje tapi budget cam esok kelas Report Writing for Professional Purposes heh -_-

ok,seryes aku dah penat,aku putus asa untuk hari ini aje. Anggap ni banner sementara. Kutuk je sebab aku tau buruk nak mati tapi aku dah lama tak asah skill wat banner guna photoshop CS3. Selama ni pakai picknik & photobucket ye. Ya, dah 24 tahun tapi masih mundur IT. tsk

kalau banner ni masih tak berganjak esok/lusa,sila wat petisyen mintak remove dan aku akan tunaikan permintaan sape-sape kat sini =_=

Ok, nak bersiap tenaga zahir && batin untuk kerja esok. Nanti mata bengkak pulak macam Pasha Panda heh :p

buaibuai!! =p

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails