Sunday, May 8, 2011

KLCC, Hari Ibu dan Kamera

Assalamualaikum w.b.t semua!

Ya, hari ini sememangnya hari Ahad. Nama je hari Ahad, tapi tak de maknanya nak duduk rumahnye. Bukan bermakna aku ni kaki jalan, tapi ada je aktiviti yang aku kena buat setiap kali cuti ni. Dan sahabat sematrikulasi dan seuniversiti aku datang dari Perak, dan tuan rumah takkan xturun jenguk kut?


Lokasi: KLCC,Kuala Lumpur,Malaysia


Muka Dira nampak berseri. Almaklumlah sejak 2 menjak jadi tunangan orang ni kan.. Darah manis la katekan.. nyeh nyeh


Hencek tunang kepunyaan Dira merangkap abang aku yg bernama John.Dira kata sebab personaliti kitorang sama;suka bercakap dan merapik. Nasib ko la Dira, dpt "abang" aku. hehe


Pabila tangan John pegang kamera. Terus jadi Parkinson tiba2.
Oh ya,di tengah itu adalah adik Dira. Not available ya. :D



Gegaran pemegang kamera. Sorang nampak ada misai, double chin ngan eye bag!

Sempat teman mereka membeli Perfume untuk hantaran kahwin diorang. Pasni tak payah kelam kabut, dah tau da camner nak cari perfume yang best-best. hehe :p

Dira dijangka melangsungkan perkahwinan pada Bulan September ni. Tapi clash pulak dengan tarikh kahwin Aini. InsyALLAH aku dtg la ye! Nama je satu noghogi tapi satu kat Kuala, satu kat Hutan Melintang!

Btw, Selamat Pengantin Baru In Advance ok! :)

-----------------------------------------------------------------------

Tutup buku pasal pagi tadi. Malam tadi, aku makan di luar. Yela, kata Hari Ibu, takkan mak kena masak kut? Anak dara dia reti masak, tapi kan arini dia keluar. Tak caya tengok atas jap. Haaaa. kan? Kan? :p

Lokasi berdekatan rumah je. Saving da fuel!

Lokasi: Tesco Ampang, Kuala Lumpur,Malaysia


Potraiture anak beranak


Biasalah. Typical pose kalau nampak cermin kan. Macam korang tak pernah buat?


Restoran Santai ni sangat full pada hari ini. So telur dadar dia pun buat ala-ala Fast Five punya style.



Pencuci Justin Bibir selepas makan. Purrrfect!





Mula-mula kalau korang perasan pic ni macam gelap, sebab aku disable flash. Pastu abah komen, "gelap xnampak,cuba ko kasi ada flash." sekali dua snap ada flash, ok. kemudiannnnnnn... jadi cam gini pulak daaaaaa...



Kalau tak nampak tu memang lagi berapa Jumaat la korang. berbelang2 macam kuda belang! Kamera ni mogok mintak pengganti!!

Abah, DSLR boleh? *mata bersinar-sinar*



Lupa nak letak ucapan penutup. Selamat Hari Ibu kepada ibuku yang tersayang. Terima kasih kerana melahirkan kami berempat ya. (selebihnya taknak la expose, segan kot) Saaaaaaiyangggg mak! XOXO. Tak tau XOXO? bukak vid clip ni meh korang meh

dozing off. bye!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails